Helaas moest ik bij de kindjes blijven maar ik werd op m'n wenken bedient. Ik had op zolder de camera op statief gezet en iedere 5 seconden een foto laten maken. Net even teruggekeken.....ik kreeg kippenvel!!! Er is op een gegeven moment een rotatie te zien......maar helaas niet naar beneden gekomen. Aprte kleur lucht en hele mooie roze bliksemschichten (alleen maar CG). Heel bizarre luchten die je maar eens per jaar ziet volgens mij.
Verder daarna een enorme downburst met hele harde windvlagen. Boomtoppen afgeknakt en om de hoek is een boom omgevallen. Gelukkig langs het huis.....dacht ik, maar op de oprit "stond" een dure BMW...die is ietsje kleiner geworden denk ik.
OPROEP: kan iemand me helpen van losse foto's een timelapse filmpje te maken. Ik gebruik een windows PC. Graag een PB'tje.
haha ja dat is die shit die hier nadert die komt daarna na jullie natuurlijk ik kan je zeggen haal de parasol en stoelen
maar binnen want het brgint hier nu te waaien en de donderslagen neeem ook toe hiero @ apeldoorn
Als we die moeten geloven had ik inmiddels als kunnen zwemmen in mijn achtertuin...
Ja deed het ook haast in de broek afgelopen Maandag, Er zaten toen ooK beste dikke knallen tussen.
Maar zien wat het nu weer oplevert
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait