Rotterdammers inclusief ikke er is nog niks verloren. Groeiproces gaat doorin volle gang
Gelukkig maar Hopen dat het doorzet.
Ik twijfel om te gaan chasen want ik heb geen zin in grote hagelstenen op me nieuwe auto
Kunnen ze wil eens een stuk preciezer mee worden... Maar dit is een persoonlijke mening.
:D
komt gewoon omdat het weer gewoon niet te voorspellen is
het zijn slechts schattingen
on: deze complex trekt uiteindelijk de noordzee op.. dus gewoon nowcasten zou ik zeggen!
;)
Kunnen ze wil eens een stuk preciezer mee worden... Maar dit is een persoonlijke mening.
:D
Dit is echt een reactie van niks! Als je is ziet wat voor schade het oosten en noorden heeft opgelopen en maandag was er nog niet eens sprake van een weeralarm! Zaterdagavond/nacht wel en dat vooral voor de bliksemactiviteit die er ook gewoon extreem was hoor.
Weinig CAPE en sterke SRH zorgen voor eventuele supercells met windhozen. ( Kans.. )
das een leuke site. paar quotjes van daar:
"Ons chaseteam rond Jan van Ooijen die met de TV-ploeg van Een is inmiddels op weg en heeft besloten om naar de regio Tilburg/Breda te gaan rijden om daar de komst van de eerste buien op"
"kan hij tegen een uur of 5 de grens ergens in tussen Tilburg en Eindhoven bereiken. Kans op wolkbreuk, grote hagel en zeer zware"
dat wordt wat...
Een beeld van Antwerpen nu
Het begint er hier aan te komen, de eerste wolken zijn al zichtbaar.