Weer alarm kan niet uitblijven idd..
hoi ik ben nieuw hier ik kijk elke keer mee als er onweer komt. maar nu komt er echt wat onze kant op! pfoe zit zo'n zwarte vlek in dat is tog zo'n beetje het zwaarste wat je kan hebben toch?
ziet er wel naar uit dat die onze kant op komt, woon in het midden van het land
inderdaad.. trekrichting is nog steeds Z
oke dat wist ik dus niet.. k dacht dat ze dat bij voorbaat al deden, een weeralarm geven!
wel vreemd dat er eerst schade moet komen en dat ze dan pas een weeralarm afgeven..!
N dus denk ik! Anders zakt alles weer terug Frankrijk in! (flauw haha)
Verwacht wordt dat woensdagavond rond 7 uur het noodweer over Limburg trekt. Rijkswaterstaat raadt weggebruikers aan om tijdens de buien niet de weg op te gaan. Maandagochtend trok er ook een noodweer over Limburg. Dat zorgde in onze provincie voor een schade van 1 miljoen euro. De brandweer raadt mensen tijdens het noodweer aan alleen 112 te bellen als het gaat om een noodsituatie. Dit om overbelasting van de noodlijn te voorkomen.
Bron: L1
wel vreemd dat er eerst schade moet komen en dat ze dan pas een weeralarm afgeven..!
Zo is het in Nederland altijd. Eerst moet er wat gebeuren voordat er daadwerkelijk actie word ondernomen. Laksheid? geen idee.
Misschien iemand zin om nu dan maar eens de rondjes bij elkaar op te tellen hahahaha
zijn maar een paar "kleine" aambeeldjes ten groote van een stad ofzo | Gewijzigd: 14 juli 2010, 15:36 uur, door GraphicNizor
Festival Weerman --> www.weerbewaking.nl
Bedrijfsfotografie -->> www.pxpro.nl
Dat was waarschijnlijk vooral een cynische opmerking, maar ze horen inderdaad op tijd (dus ruim voor de bui) met een mooi alarmpje te komen. Helaas hebben ze er in het verleden wel eens naast gezeten, wat tot grote verontwaardiging leidde bij 'het publiek', dus ze zijn nu zo voorzichtig met die alarmen dat het soms te laat is...
Daarnaast : als je een alarm afgeeft, iedereen gaat naar binnen, en er gebeuren daardoor minder ongelukken, zegt iedereen dat het wel meeviel, terwijl als je niks zegt, je de volle storm aan protesten vangt omdat er niets gezegd was. Damned if you do, damned if you don't...
Dus inderdaad er moet eerst iets gebeuren willen ze da doen. Ik had hem al 10x uitgegeven denk haha
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
En als ze het niet bij het juiste eind hebben loopt iedereen weer te zaniken!!!!!
Omgeving ijsselmeer zelfde verhaal,zwakt vaak af. Zeker in de avond en middagen.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Niveau Rood - Absolute waakzaamheid is vereist : Zeer gevaarlijke en algemene toestand van uitzonderlijke intensiteit wordt verwacht. Deze weerstoestand kunnen belangrijke schade toebrengen en/of gebieden lam leggen. Het wordt ten zeerste aangeraden om elke verplaatsing te vermijden. Hou u regelmatig op de hoogte van de evolutie van de situatie. Volg stipt de veiligheidsraadgevingen op die u worden gegeven door de officiële instanties. Fenomenen van deze intensiteit doen zich 1 keer voor om de 5 à 10 jaar.