Heb hier net even de tuin ontdaan van losse dingen, emmers, krukjes enzovoort, je weet het niet he, en heb liever dat ik gerust binnenzit dan dat ik op het laatste moment naar buiten moet om spullen op te gaan ruimen.
Ik ben heel erg benieuwd, zou naar een vriendin gaan maar had der al gebelt met de mededeling dat als het echt echt heftig wordt we dan thuis blijven.
Spannend!
en dat voor nederland he
Die MCS gaat eerst naar het westen en gaat dan nr het oosten toe
bedankt
http://www.keesfloor.nl/elmar2/4_Onweersstoringen.htm Hier heb je wat aan. Succes
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Weet iemand trouwens wanneer het Amsterdam ongeveer gaat raken? Een maatje van me zou vandaag tussen 18.00/19.00 naar Spanje vliegen. Want dan kan ik hem eventueel alvast zeggen dat hij een vertraging kan verwachten:P
Mvg,
Weet iemand trouwens wanneer het Amsterdam ongeveer gaat raken? Een maatje van me zou vandaag tussen 18.00/19.00 naar Spanje vliegen. Want dan kan ik hem eventueel alvast zeggen dat hij een vertraging kan verwachten:P
Mvg,
Het is alleen vervelend dat de mensen om me heen het niet serieus nemen
Vrienden van mij gaan zo naar het strand, tegen mijn waarschuwingen in
Het KNMI heeft opnieuw een waarschuwing afgegeven voor extreem weer. Volgens het weerinstituut trekken er vanmiddag en vanavond vanuit het zuidwesten zware regen- en onweersbuien over ons land. Bij deze buien zijn hagel en zeer zware windstoten mogelijk tot 100 km per uur. Bovendien kan lokaal in korte tijd veel neerslag vallen.
Maandag werd ook al zo'n waarschuwing afgegeven. Onze regio bleef die dag uiteindelijk buiten schot en vooral het oosten van het land werd getroffen.
Waar de zwaarste buien gaan vallen valt vooraf moeilijk te voorspellen, maar volgens de laatste gegevens zal de grootste hoeveelheid regen dit keer in het westen van het land vallen en komen de zwaarste windstoten straks voor in het oosten. Het zwaartepunt voor de Randstad ligt tussen 15:30 en 19:00 uur.
Verkeersinfo in de gaten houden
De Verkeersinformatiedienst waarschuwt weggebruikers de verkeersinformatie voor de avondspits goed in de gaten te houden. Op diverse snelwegen kunnen gevaarlijke situaties ontstaan door plassen water op het wegdek.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Vrienden van mij gaan zo naar het strand, tegen mijn waarschuwingen in
Dat is minder! maar je doet er niets aan. Zojuist tijdens de hond uitlaten even met andere hond-eigenaren gepraat, en die verklaarde me ook voor gek. Jammer dat sommige mensen niet beseffen, dat ondanks we in Nederland leven, het hier ook flink kan spoken.
Ja, die zal in de komende uren iets gaan kantelen. Jetstream zit ook dichtbij. KF zit nog in west frankrijk. De Echte zware buien moeten nog onstaan. Stroming zal ZW uiteindelijk zijn.
http://www.buienradar.nl/ns.aspx | Gewijzigd: 14 juli 2010, 14:13 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Het KNMI heeft opnieuw een waarschuwing afgegeven voor extreem weer. Volgens het weerinstituut trekken er vanmiddag en vanavond vanuit het zuidwesten zware regen- en onweersbuien over ons land. Bij deze buien zijn hagel en zeer zware windstoten mogelijk tot 100 km per uur. Bovendien kan lokaal in korte tijd veel neerslag vallen.
Maandag werd ook al zo'n waarschuwing afgegeven. Onze regio bleef die dag uiteindelijk buiten schot en vooral het oosten van het land werd getroffen.
Waar de zwaarste buien gaan vallen valt vooraf moeilijk te voorspellen, maar volgens de laatste gegevens zal de grootste hoeveelheid regen dit keer in het westen van het land vallen en komen de zwaarste windstoten straks voor in het oosten. Het zwaartepunt voor de Randstad ligt tussen 15:30 en 19:00 uur.
Verkeersinfo in de gaten houden
De Verkeersinformatiedienst waarschuwt weggebruikers de verkeersinformatie voor de avondspits goed in de gaten te houden. Op diverse snelwegen kunnen gevaarlijke situaties ontstaan door plassen water op het wegdek.
Leuk, dan moet ik dalijk door het noodweer om een paar maatjes van me naar schiphol te brengen Ik denk dat we maar beter een stuk eerder van huis weg kunnen gaan, dan neem ik lekker me camera en alles mee de auto in, en ga op de terugweg even een mooi stukje zoeken om wat foto's te maken.
Arcus in FR
| Gewijzigd: 14 juli 2010, 14:18 uur, door Oxize