*knip*
Eerste post hier, ik ben al een tijdje aan het meelezen. Maar vandaag gaat het zo spannend worden dat ik me toch even het aangemeld;)
Hoop dat het mooi wordt hier in Tilburg!
waar is die mooie toren gebleven | Gewijzigd: 14 juli 2010, 13:15 uur, door Marga
*knip*
Eerste post hier, ik ben al een tijdje aan het meelezen. Maar vandaag gaat het zo spannend worden dat ik me toch even het aangemeld;)
Heerlijke foto om te zien.
En welkom op onweer-online!
Ik wens je veel plezier!
On- Ben benieuwd hoelaat het hier aan gaat komen.
Zal idd vast wel een lekker windje bijzitten. | Gewijzigd: 14 juli 2010, 13:16 uur, door Marga
http://www.meteobelgie.be/europa/webcams.html
*knip*
Welkom! Het aantal Tilburgers loopt aardig op hier. | Gewijzigd: 14 juli 2010, 13:16 uur, door Marga
tjongejonge het is nog maar middag de buien zijn pas aant vormen ! waarom denk je dat ze voor het oosten rood-paars geven?
Rood-Paars?Als je buienradar 24 bedoeld Hecht daar maar geen waarde aan
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
inderdaad, mensen gaan nu al conclusies trekken terwijl ze niet weten hoe en wat. Gaat echt wel goed komen met dat zware weer.
wat bedoel je met draaien? tornado achtig of dat het hele front gaat keren
Marcel
Misschien wel allebei nee hoor grapje ik denk dat het front van west naar oost gaat dus verticaal over ons land heen