als je goed kijkt zal het Rotterdam en Utrecht treffen Midden van het land dus grotendeels
dan mag Haarlem ook wel wat mee pikken toch...this nu al aardig heet en benauwd..
Radartje goed in de gaten houden dus
Er is zelfs een kans dat zich een tornado van het type F1 of zelfs F2 kan ontwikkelen.
Het gehele arsenaal zwaar weer wordt uit de kast gehaald woensdagnamiddag / avond.
Ongekend zware windschuivers tot orkaankracht, 132 km/h. zijn niet ondenkbaar soms.
Er is weer een gerede kans op zware schade als gevolg van het noodweer dat er komt.
Voor dit alles kan het kwik razendsnel oplopen naar c.a 33,5 graden in het zuidoosten.
Een niet nader te noemen persoon
weer de noordzee op geslingerd worden, dat betekend dus dat het N en N-O opnieuw het zwaardere
werk gaan krijgen
je ziet op de radars dat die complex boven Frankrijk toe neemt in activiteit
weer de noordzee op geslingerd worden, dat betekend dus dat het N en N-O opnieuw het zwaardere
werk gaan krijgen
je ziet op de radars dat die complex boven Frankrijk toe neemt in activiteit
de jet zal daar in de loop van de middag wel verandering in brengen denk ik.
Ik volg nu al een tijdje de forums op deze site en dacht, laat ik me ook maar eens aanmelden.
Kan ik ook een beetje meekletsen. Ik wacht met spanning op vanmiddag/vanavond. Hier in Dordrecht was het zaterdag een topdag voor de onweerliefhebber. Nu hopen op meer. Ik zal vandaag eens proberen om wat foto's te maken van het onweer ,please!!!! Iemand nog tips om met een digitaal cameraatje foto's te maken van onweer e.d. (b.v bepaalde instellingen?) Groetjes
Ik volg nu al een tijdje de forums op deze site en dacht, laat ik me ook maar eens aanmelden.
Kan ik ook een beetje meekletsen. Ik wacht met spanning op vanmiddag/vanavond. Hier in Dordrecht was het zaterdag een topdag voor de onweerliefhebber. Nu hopen op meer. Ik zal vandaag eens proberen om wat foto's te maken van het onweer ,please!!!! Iemand nog tips om met een digitaal cameraatje foto's te maken van onweer e.d. (b.v bepaalde instellingen?) Groetjes
welkom hier veel plezier en doe voorzichtig vanmiddag
Ik hoor allemaal geruchten over mogelijke tornado's , nu lees ik hier ook het een en ander.
Moet ik mij nu zorgen gaan maken????
tnx anyway
er staat een LEVEL 3 op het programma in jou omgeving
dat betekend kans op mogelijke tornados, grote hagel, down bursts etc.
Ik hoor allemaal geruchten over mogelijke tornado's , nu lees ik hier ook het een en ander.
Moet ik mij nu zorgen gaan maken????
tnx anyway
de kans bestaat dat er een tornado (windhoos) ontstaat
ik denk niet dat je jezelf bang hoeft te maken maar let goed op de berichten zoals hier.
een ieder moet voor zich zelf weten wat hij/zij doet maar pas op de buien ontstaan snel en plotseling. | Gewijzigd: 14 juli 2010, 11:56 uur, door maniactheman