Ja haha maar ze staan bij de buren in de tuin
Nee maar echt je zal maar in je huis zitten en er komt ineens een grote boom naar binnen, lijkt me verschrikkelijk. Auto plat? Oke. Schuur plat? Oke. Maar niet waar wij zitten. Maar ja als er al over een Tornado gesproken word.
:D
Het kan toch geen toeval zijn dat net vandaag deze je voorbij rijdt!! MCS stond wel voor Machine Controle Systems
(PS: eerste post op o-o)
Moderator mededeling:
Geweldig
En welkom op onweer-online
Gr Marga | Gewijzigd: 14 juli 2010, 09:36 uur, door Marga
*knip*
Het kan toch geen toeval zijn dat net vandaag deze je voorbij rijdt!! MCS stond wel voor Machine Controle Systems
(PS: eerste post op o-o)
hahaha ik schrok al! dat kan toch niet zo vroeg al | Gewijzigd: 14 juli 2010, 09:37 uur, door Marga
Alleen was dit bericht volgens mij voor afgelopen maandag als ik het zo lees...
Extreem weer betekend ook gevaarlijk weer dus kijk uit mensen!!!
Voorlopig hou ik een HIGH RISK aan voor de centrale en oostelijke gebieden (ik schuif wat op naar het westen met de kleur) maar op basis van de volgende runs en de waarnemingen zal ik al snel beslissen of de hoogste level niet meer opportuun is voor de oostelijke regio's.
wat een spanning weer vandaag!! Kan iemand mij vertellen naar welk buiencomplex er gekeken moet worden of is het iets wat ineens onstaat???
Boven Bordeaux is e.e.a. aan het ontstaan wat voor ons van betekenis zou zijn.
Wtf hier is alles weer geel terwijl estofex hier level2 geeft | Gewijzigd: 14 juli 2010, 09:56 uur, door Robin B