Misschien is dit wel interessant voor de ''westerlingen''
oorlopig hou ik een HIGH RISK aan voor de centrale en oostelijke gebieden (ik schuif wat op naar het westen met de kleur) maar op basis van de volgende runs en de waarnemingen zal ik al snel beslissen of de hoogste level niet meer opportuun is voor de oostelijke regio's.
Edit: RTL4 weer geeft nu ook een tekst in beeld dat waarschuwd voor noodweer.
Vraag: Karim geeft aan 15z als startpunt, dat is dan toch 17u? KNMI geeft voor Noorden vanaf 18u, zuiden 16u. Zijn dit inderdaad de realistische tijden? Ik wil namelijk zorgen dat ik op tijd thuis ben. Ik wil dit NIET op straat meemaken!!!
geen antwoord op mijn tijdsvraag voor ik naar werk moet. Dan zorg ik dat ik voor 16u thuis ben. Ik heb net een vriendin gewaarschuwd die rond het moment supreme wilde gaan reizen... Waarschuw geliefden om je heen waarvan je weet dat ze onderweg wilden zijn en misschien niet zo op de hoogte zijn als wij!
Ik moet het al werkend zonder buienradar doen, dus ik zorg dat ik op tijd terugben. Be safe allemaal! En geniet!
er is mij vandaag gevraagd door mijn ouders of ik het weer hier op de site in de gaten wil houden. dus die vertrouwen het ook niet echt .
2de mooie onweersdag woensdag 23 mei.
verwacht niet meer dan een beetje regen een een kleine klap onweer hiero hoor...
@bornin7ty: Ja, we zitten in lvl 2... maar zo als vaker zal het pas activeren als het op land komt, en dan zit ik toch net te dicht aan de kust... misschien dat jij iets meer mee pikt, maar afgelopen maandag was het hier ook al een drama... 6 mm regen en een paar lichte klapjes heb gewoon savonds nog een keer de tuin kunnen sproeien
Maar ik ben vrij, als ik me vandaag erg verveel ga ik wel even bij de zwarte cross kijken die hebben net alles weer opgebouwd geloof ik.
(als je als evenement het leest, dan zou je alles vandaag toch weer heel snel afbrekenen??? ) | Gewijzigd: 14 juli 2010, 08:33 uur, door jeffreydekam
Jammer hoor.
Ja dat ging ook door mijn hoofd, maar ik moet precies werken van half 3 tot half 9 dus voor mezelf vind ik heb niet zo erg als we vandaag mis zitten. Kan er dan toch niks van zien.....
Maar voor de rest hoop ik natuurlijk wel onweer....
@ jeffrey, we zitten in L2 man, smile
Als het dan toch komt wil ik dat ook wel weten!
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Goedemorgen, ja inderdaad het enige wat ik nu ziet is wat sluier bewolking. Ja de kans is nooit zo groot dat je in Zeeland Noodweer krijgt, maar laten we nu maar gewoon afwachten wat er gebeurd.