Klinkt veel beter als wat ze hier schrijven.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Mja, zoals al meerdere hebben gezegd, we wachten gewoon af...
Klopt er zijn ook nog dingen die het tegenhouden zeg maar, daarom wachten tot morgen
Ten westen van mij (Sappemeer) zit een erg dreigende lucht. Iemand uit stad Groningen (omstreken) die dat bevestigen kan? Kans op onweer was klein toch?
Zie de buienradar dit zijn felle regenbuien zonder onweer.
de waarschuwing voor zware windstoten geldt sinds 10 uur ook voor west nederland!
Iedereen noodweer??
bron knmi
Hoop dat de kleur mag veranderen naar oranje of rood
en hoop ook dat het zo blijft
Ten westen van mij (Sappemeer) zit een erg dreigende lucht. Iemand uit stad Groningen (omstreken) die dat bevestigen kan? Kans op onweer was klein toch?
er trok hier inderdaad in Assen net een hele donkere lucht over.
momenteel nog steeds wat donker, maar het begint nu ook avond donker te worden he
Klopt. De lucht is hier flink donker, maar heb nog geen regen en/of donder gezien en gehoord.
wel rooie pit op buienradar (weerplaza dan) | Gewijzigd: 13 juli 2010, 22:31 uur, door dv_chaser
momenteel nog steeds wat donker, maar het begint nu ook avond donker te worden he
Ja...heb de schemerlampen ook aan inmiddels gheghe . Maar...dat het er dreigend uit ziet....kun je duidelijk zien! Ben trouwens erg schieuwnierig wat morgen gaat brengen
De eerste was nog geen regen, maar bij de 2e zie je echt die plens water naar beneden komen.
En hier het radarbeeld (sorry voor hele schermafdruk, kan het niet verkleinen op dit besturingssysteem)
Je ziet die rode pit precies voor Zevenaar
Dat kan wel met the gimp
On-Topic:
Ben er al klaar voor iig
ik heb even een panorama foto gemaakt vanuit mijn uitzicht, erg dreigend
zal ik hem posten?