volgens de huidige kaartjes krijgt het midden van het land de volle mep
maar als er zoals ik eerder aangaf, is er een spaanse pluim mogelijk en
dan heeft heel nederland kans!
maar het is gewoon nowcasten.. weer is niet te voorspellen
geen onweer
grrrrr was met scooter in korte boks t-shirt en slippers. op z'n zomers en zag de bui aan komen. en jawel in babberich pal over me heen. damn was aan t vloeken zeg
Ja precies ik hoop ook dat het westen ook wat krijgt vallen meestal buiten de boot
het onweer dan om precies te zijn niet de schade die daar uit voorkomt
oosten heeft het meeste kans op zwaar onweer
En nog iets......Kansen jah,maar als het goed opwarmt en alles pas net als Zaterdag in de late middag/vroege avond komt,heeft niet alleen het oosten kans op zwaar onweer,en die kans acht ik toch vrij hoog dat het nu na zaterdag avond weer eens grootschalig kan worden! Pluimpje mag komen! | Gewijzigd: 13 juli 2010, 18:59 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Mooi hoop dat het na 17.00 dan ben ik thuis.
en dan kan het lekker opwarmen.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Schemer dan Kan ik eens mooie onweerwolken fotograferen van veraf met weerlicht erin. Maar ik denk dat het halverwege de middag word! Ook goed dan is het overal lekker warm.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
In het midden van het land verwachten ze dus ook aardig wat buien, hopelijk zet het door. Aan de andere kant hoop ik ook voor de mensen in het Noorden en Oosten dat het mee gaat vallen, die moeten volgens mij nog bijkomen van gister
In een woord samengevat wordt het morgen dus: Nowcasten. Net zoals afgelopen weekend, afgelopen maandag.
ik weet het niet ik hoor iedereen over het oosten
hoe zit het met het NOORDoosten ? xD
We zijn nog steeds niet verzopen door die buien van afgelopen dagen hoor
Is lastig zat deze omstandigheden opzicht. En de buien zijn kwa karakter heel verschillend,zelf in het oosten en NOORD-OOSTEN waren er een hoop verschillen,zelfs zo groot dat de Cape ver terug liep en het onweer wel mee viel. | Gewijzigd: 13 juli 2010, 19:27 uur, door thunderfreak
hier een interesante blik wat zo een spaanse pluim voor een trigger kan zijn:
http://www.keesfloor.nl/elmar2/4_Onweersstoringen.htm