Wat zal estofex voor morgen doen ? level 1,2 of 3? Ik heb er nu al zin in
* Iedereen behandelt elkaar respectvol. Houd er rekening mee, dat er mensen met zeer uiteenlopende kennis op het forum zitten. Iedereen is welkom en iedereen mag vragen stellen, al zijn deze misschien een aantal keren eerder gesteld.
* De berichten moeten on topic blijven. Off-topic berichten worden zonder enige uitleg verwijderd.
* Het forum is geen slow-chat, hiervoor is de chat bestemd. Of een bericht een slowchat bericht is, wordt bepaald door de moderatoren. Slowchat berichten worden verwijderd.
* Vragen zoals, hoe laat krijg ik onweer? worden direct verwijderd!
* Wees niet te overheersend op het forum. Geef anderen ook de kans om iets te schrijven.
Bij voorbaat dank voor jullie medewerking
Op naar een mooie onweersdag
Mvg Debbie
Onweersdagen: 0
Ontopic: Ik verwacht zelf voor morgen niet al te veel voor het westen, omdat de wind lijkt mij richting NO staat maar je weet maar nooit
Ontopic: Ik verwacht zelf voor morgen niet al te veel voor het westen, omdat de wind lijkt mij richting NO staat maar je weet maar nooit
Morgen zuidelijke stroming en onweersbuien drijven met die richting mee.
PS: Rotterdam nu ook eens geluk? Aangezien het een goede stroming is en hier nu ook momenteel 25 graden is! of moet ik nu gaan chasen?
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Ik kon het niet omcirkelen vanwege geen bewerkingsprogramma's op deze pc maar je ziet een kleine uitzakking links onder de arcus vorm. Funnel misschien? Klikken voor vergroting | Gewijzigd: 13 juli 2010, 15:30 uur, door Kakdrol
Hoop dat er hier eens wat gaat komen,gister wel een mooi buitje gehad in de late middag maar daar doe ik het niet voor . Maar doen maar is een MCS!
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Geeft een hele hoop schade en ellende!!
Was trouwens 14 juni 2007.... toen die downburst in Hoogeveen was..
Ik kan je uit ervaring vertellen dennis(wij zaten vol in die bui) dat je dat niet mee wilt maken...
wat een schade(en kosten) en impact heeft dat.. echt niet normaal wat moedernatuur kan doen!
Snap best dat jou dat spannend lijkt.. maar toch!
Hier nu stekende zon, 25 gr.
lv.55%