ik gebruik overigens op mijn telefoon de full website..
Ik gebruik ook gewoon de full website, Op een HTC onder android draait dat gewoon goed.....Forumberichten zijn voor mij belangrijker als alleen de frontpage, en het weerbericht.
Neemt natuurlijk niet weg dat je goed werk levert Basch | Gewijzigd: 16 juli 2010, 11:08 uur, door Romani
1. De homepage is +/- 2MB groot. Met HSDPA / 3G gaat dat wel, maar met GPRS is dat een drama.
2. De gewone site bevat een hoop scripting, wat niet op alle telefoons even lekker werkt. Ook het renderen van sprites gaat niet altijd goed.
3. Er zitten een aantal "mouseover"- en scroll-acties in de gewone site, wat ook niet of slecht werkt.
4. De resolutie is net te hoog voor het goede.
Bovenstaande heeft mij doen besluiten een mobiele versie te maken.
Binnenkort gaan we het forum upgraden naar versie 3.0. Deze heeft ook een optie om mobiel te gebruiken, welke ik dan kan aansluiten op de reeds bestaande mobiele versie. Voor nu moet de mobiele versie het nog heel even zonder forum doen. Dus nog heel even geduld.
en de weerkaarten ook?
Marcel
Binnenkort gaan we het forum upgraden naar versie 3.0. Deze heeft ook een optie om mobiel te gebruiken, welke ik dan kan aansluiten op de reeds bestaande mobiele versie. Voor nu moet de mobiele versie het nog heel even zonder forum doen. Dus nog heel even geduld.
Huidige versie werkt ook al enigszins op mijn simpele 'smart'phone, maar als 3.0 straks komt zou dat helemaal tof zijn