Ik had ff tijd nodig voor het omzetten van 1 van mijn filmpjes (MOV files), zodat ik hem hier neerzetten kan...hopelijk.
In dit filmpje is te zien hoe die wolken zicht steeds dreigender ontwikkelen, let vooral op het midden van het beeld.
Zeer indrukwekkend om dit te zien en mee te maken!!
Geweldig hoe je die wolken ziet gaan, en hoor die wind ook.!
Was ook geweldig en uiteraard...als je er onder staat ...is het pas echt indrukwekkend:-)
Maf dat van avi en wmv. Staat op mijn hd nog als wmv:-(
Peet
Wordt voor apple-gebruikers een stuk lastiger om te kijken met WMP..
Opent hem nu in Quicktime maar dat is toch een stuk minder.
Chiel, ik heb hier al uren zitten c.tten om hem ueberhaupt om te kunnen zetten...op een win 7 64 bits pc met windows moviemaker.
Als je of jullie simpele tips hebben..zonder mega paketten te moeten installeren, dan hou ik me aanbevolen:-)
Peet
@ Talkyr : Kolken, klopt. Even dacht ik...wat doe ik hier aan de rand van een weiland onder de bomen:p Want het zware onweer met hagel.stortregens kwam er vrij snel achteraan.
@ Mark: Erm ...OK ...mooi dorpje:p Nee, binnendoor via Sleen e.d. ...zoeken naar EN mooie locatie en uiteraard overzicht. Het liefst had ik een mooi korenveld(que kleur) op de voorgrond gehad:-)
@ Supercell : Yeps, nu weet ik dus sinds vandaag ook dat het om een Whales Mouth ging. Weer wat geleerd vandaag, maar bovenal..enorm genoten:p
@ Thunderfreak : Eg wel extreem...de eerste keer dat ik dit live zag en...er nog onder kwam te staan ook:-)
Voor degene die het niet zien kan ... TIPS welkom hoe een MOV file simpel om te zetten naar een goed filmpje voor iedereen(pc win 7 64 bits)
Peet
Zoals je al zei Peet, in het echt is het nog veel monsterlijker.
De camera registreert het veel te licht eigenlijk, want het is in werkelijkheid veel donkerder en bruter.
Zometeen in mijn topic mijn filmpje!!
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21