Wie nu nog durft te zeggen dat die level 3 overdreven was..
orkaan, zeg maar gerust mini tornado EF1
deze is van vandaag of niet ? want ik dacht dat er gister of eergister nog ergens een windhoos was.???
Ja vanmiddag even door Hengelo gereden!! op de Mozartlaan staat bijna geen boom meer overeind. Maar zie dat we weer wat krijgen volgen de buienradar. Houd mijn hart vast, 1x per dag is meer dan genoeg!!
Ik was op het moment van de storm aan het werk.. maar ben stiekem naar buiten gelopen om alles ervan te zien!
De lucht was binnen 5 minuten pikdonker, straatverlichtingen aan.. tot op een moment alles groen werd!
Op mn werk sloeg de bliksem in waardoor alle stroom eraf was, en het hele bedrijf stil lag..
Kort daarna die gigantische downburst/windhoos? die de complete gevelbekleding van het bedrijf rukte!
Het regen gordijn was zo dik, ik had 15-20 m zicht, voor de rest was het gewoon pikdonker!
In mijn 20 jaar heb ik nog nooit zoiets meegemaakt, en eerlijk gezegd vond ik het toch wel angstaanjagend!
Dit was in Almelo trouwens, ongeveer 15 km van Hengelo..
deze is van vandaag of niet ? want ik dacht dat er gister of eergister nog ergens een windhoos was.???
jaja klapper in tilburg en kempen was er ook een windhoos, volgende keer eerst ff hier kijken voordat je dat soort vragen stelt http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=18996