Mooie rotatie was er aanwezig. Het regende goed door met flinke druppels en enkele onweersklappen!
Hierbij de foto's van de bui die rond 16.20 (12-07-2010) overtrok!
Temperatuur voor de bui uit 25,6. Tijdens de bui 20.1 Na de bui 19.8
Wind voor de bui ZW tijdens het aan land komen NW na de bui weer ZW
Vochtigheid ligt nu op 88% na de regen natuurlijk!
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Mooie rotatie was er aanwezig. Het regende goed door met flinke druppels en enkele onweersklappen!
Hierbij de foto's van de bui die rond 16.20 (12-07-2010) overtrok!
Temperatuur voor de bui uit 25,6. Tijdens de bui 20.1 Na de bui 19.8
Wind voor de bui ZW tijdens het aan land komen NW na de bui weer ZW
Vochtigheid ligt nu op 88% na de regen natuurlijk!
Hele mooie en ook indrukwekkende foto's om te zien!!!
Rozenburg...4 a 5 jaar gewoond t/m eind 2009:-)
Peet
Hoop er nog genoeg te kunnen maken de rest van de Zomer!
Misschien ook maar eens gaan chasen!
@Peet
In Emmen woon je mooi,kwam daar zelf 3 jaartjes! Mijn vriendin kwam er vandaan dusjah vaak Emmen.
Gr
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Hoop er nog genoeg te kunnen maken de rest van de Zomer!
Misschien ook maar eens gaan chasen!
@Peet
In Emmen woon je mooi,kwam daar zelf 3 jaartjes! Mijn vriendin kwam er vandaan dusjah vaak Emmen.
Gr
Proesssssssssst...en ik HAD een relatie in Rozenburg leren kennen, en zodoende daar gewoond.:P
Emmen vind ik boring, geen zee...strand...mooie oude panden in de buurt...alleen bos en dierentuin:-)
Ciao Peet
Emmen vind ik boring, geen zee...strand...mooie oude panden in de buurt...alleen bos en dierentuin:-)
Ciao Peet
Brasserie en de Zwetser heb je ook gauw gehad Maar moet toegeven kwa onweer zat je er goed (Als het echt los gaat dan,vaak ook naast de pot gepist) Meestal is het zo,Zuiden en Zuid-Westen dik onweer en dan zat je te hopen in Emmen ,maare bleef er alleen regen over en een beetje gerommel.
Gr