wij hebben schotel en als er ergens zwaar weer is of bij ons of daar waar de uitzending uitgezonden word dan gaat hioer ook het beeld op zwart.
je merkt dan dat de atmosfeer te onrustig is om een singaal door te geven.
mischien werkt dat ook wel ze met wifi of met je decorde
2de mooie onweersdag woensdag 23 mei.
Citaat van Heaven, donderdag 1 januari 1970, 1:00 uur Ik heb hetzelfde, dan alleen met KPN. Tijdens onweer storingen of geen signaal.. :S
Digitenne?
Heb je nog zo'n decoder? Ik had namelijk hetzelfde. Ook als er scooters enzo langsreden... Maar ik heb nu via de digitale tv site van kpn een smartcardreader besteld. Geen last! en het beeld is beter... Succes!
Dat kan toch alleen als je zo'n speciale moderne tv hebt waar je de kaart in kan plaatsen?
Voor wat betreft TELE2. Tele2 is hetzelfde als KPN. Tele2 huurt namelijk de ruimte op de lijnen van KPN. dit zijn over het algemeen glasverbindingen tot in de WIJK (POP). Het kan zijn dat er in sommige wijken geen POP is die aangesloten is op glas. Daar heeft de KPN dan POP's die aangesloten zijn dmv een straalzenderverbinding. Deze verbindingen zijn max 40 km. en kunnen bij hevige regenval en/of mist ook hinder ondervinden met name in de hoge band frequenties.
Storingen bij inslagen hoef ik denk ik niet uit te leggen hier