Hier een kleine impressie. Er komt nog een filmpje bij. Eerst werken, vanavond verder uploaden.
De HD versie zou ook beschikbaar moeten zijn.
Bewerking MarkNL: Omgezet in de youtube tags | Gewijzigd: 11 juli 2010, 14:25 uur, door MarkNL
Mooi filmpje alleen de lataarn lichten zijn een beetje storend, voor de rest precies zoals wij het uit Assendorp uit ons app. hebben meegekregen we lagen net op bed omdat we dachten weer net buiten de4 boot te vallen.
daarna wel weer bed uit maar mijn filmpjes/ foto`s zijn helaas niet echt om up te loaden helaas
Welk gedeelte van zwolle is dit en naar welke richting gefilmt ?
Gr v. e. Assendorper
Ik heb gefilmd vanuit Stadshagen, kijkend in Noordelijke richting.
De lantaarnpaal is inderdaad hinderlijk. Volgende keer doe ik een vuilniszak over de kap
Geen storm schade maar wel schade door malloten die mijn Holland vlag probeerden te jatten. Heb hem terug veroverd! HOLLAND !
Gelukkig geen (water)overlast hier in Stadshagen. Ik weet nog een paar jaar terug dat in maart een onweersbui veel veel schade heeft aangericht aan huizen langs het spoor. Toen het vannacht ineens zo hard ging waaien dacht ik: oei als dit maar goed gaat. Maar wat een onweer. Het onweer van vannacht ga ik niet snel vergeten.
Dit filmpje is genomen van de de derde bui. Ik kijk hier in zuidelijke richting. De bui was nog redelijk op afstand, maar de flitsen en donders werden met de minuten feller / harder. Dit exemplaar was absoluut de zwaarste (02:00 tot 04:00 uur).
http://www.youtube.com/watch?v=hSGpovhB1NA
die storm kan ik mij ook nog goed herinneren. het was hier net een oorlogs gebied bij ons in de straat.
onze dochter was net 2 dagen oud en we hadden zo'n grote pop voor de deur en die hebben we 3 straten verder in kleine stukjes terug gevonden