Ik zat zelf in het lokale cafe, maar de verleiding om naar de buien te kijken was te groot..
dus, optijd weg en foto's maken..
Dit had wel eens fataal af kunnen lopen..
Na deze op de plaat te hebben gekregen begon het stevig te waaien.. ik voelde de bui al hangen en dacht ik moet hier weg! Maar het probleem is, ik was op de fiets, want rijden onder invloed is niet toegestaan!
Zoals je op de foto ziet, dat weggetje moest ik helemaal af fietsen tot onderaan..
Ik ben voor het eerst in mijn leven nog nooit zo bang geweest!
De bliksem sloeg overal in, de donders knalden me om de oren en dan fiets ik daar in me 1tje op het hoogste punt van het dorp op de vlakte! De bui was dus gegroeid, en kwam recht over mij heen!.. mja hoe kan ik dat weten zonder buienradar
Nu lach ik er om, maar het had heel anders kunnen aflopen, 1 ding is zeker.. ik ga dus nooit meer op de fiets bliksem fotograferen!
Ik heb dus niet echt de tijd gehad om echt goede foto's te kunnen maken.. waar ik eigenlijk best van baal, want dit was dé kans om het te doen..
| Gewijzigd: 11 juli 2010, 11:28 uur, door Joey
Toch nog leuke plaatjes!
Nja ik had van te voren buienradar nog gecheckt, en ik verwachte eigenlijk niet dat ik nog gehit zou worden..
Maar dit heeft dus wel degelijk anders uitgepakt!
En van dat durven.. als ik had geweten dat de bui zich tot mij zou keren, was ik er in de eerste plaats nooit heen gegaan
@PA9JB Veldhoven: jij vroeg een tijdje geleden naar goeie fotolocaties in Veldhoven/Eindhoven. Ik heb toen wat tips gegeven maar deze locatie kende ik toen nog niet. Het is een grote heuvel langs het vliegveld voor zweefvliegtuigen, ten zuiden van Eindhoven Airport. Je kunt er echt alle kanten in kijken: de ASML toren langs de snelweg naar Antwerpen, de torens in het centrum van Eindhoven en in Woensel, opstijgende vliegtuigen, de kerk van Zeelst en de kerk van Wintelre. Echt een aanradar
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Maar daarna ging het regenen en bliksem dus ik dacht laatmaar zitten!
Ja dat kan wel zo zijn, maar jij kon weer veilig naar binnen
Ik niet!.. moest door de intense bui naar "safety" zoeken!