| Gewijzigd: 12 juli 2010, 22:45 uur, door jones
*plaatjes weggeknipt met betonschaar*
Zijn wel goede kaarten
We woorden getrakteert door moeder natuur een troostprijs
en btw het onweerskansen topic van woensdag komt denk ik morgen dan wel
Het is niet de geniale kwaliteit die ik hier af en toe zie wat foto's betreft maar goed.
Die met die hoogspanningsmasten er voor vond ik wel wat hebben, oordeel zelf
ff klikken voor een betere versie | Gewijzigd: 12 juli 2010, 22:59 uur, door The Storm
Had alleen wel wat foto's willen maken, maar had geen camera bijde hand
Onweerskansen 10, 11 en 12 juli geslaagd
Nu maar afwachten wat we nog meer krijgen dit jaar. ben benieuwd.
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
http://www.112achterhoek-nieuws.nl/uitrukken.php?id=5347
2de mooie onweersdag woensdag 23 mei.
heb net spareribs besteld, even wat meer op de maag hebben
Jammer dat we nu geen onweer hebben!! krijg er geen genoeg van | Gewijzigd: 13 juli 2010, 00:37 uur, door dv_chaser
De grootste verrassing kwam echter bij thuiskomst: Het dakraam van de slaapkamer was schijnbaar niet goed dicht geweest en is vanwege de enorme windvlagen geheel opengeschoten waardoor regen en wind vanuit 't zuiden dus vrij spel hadden hierbinnen.
Resultaat: van onder tot boven en van voor tot achter alles onder de potgrond van de planten die afgesodemieterd waren en door de hele kamer lagen, deze computer die zeik en zeik nat was en vol onder de zand zat en die het wonderbaarlijk genoeg nog gewoon doet nu! ( schijnbaar een goede omhuizing in combinatie met veel geluk ). Maar dus ook een printer die waarschijnlijk dus wel overleden is, want het water liep er gewoon uit toen ik 'm oppakte, en ik vrees dat ik die niet meer kan redden.
Jawel, nog steeds best leuk hoor zo'n hoosbuitje, volgende keer alleen beter checken of alles goed dicht is...
even op het "play" knopje drukken voor de beelden van het laatyste anderhalf uur, en je zal hem mooi zien passeren
http://www.kmi.be/meteo/view/nl/2360903-Webcam+Dourbes.html
voor degenen die het gemist hebben (je kan naar mijn weten geen historiek opvragen daar), de shelf van Dourbes!
plaatje dus afkomstig van het KMI
in Sluis zelf vandaag: enkele klappen onweer en aardig wat regen, maar geen super heftige verschijnselen...
ik ben benieuwd naar woensdag, volgens GFS krijgen de kustprovincies de volle laag