dat er bij de achter buren en party tent boven op de schoorsteen is geland sorry voor het niet inzoemen
maar de partytenis al weer weggehaald dus kon niet opnieuw er een maken hahaha
Maar als ik zie wat er op sommige plaatsen is gebeurd ben ik blij dat we zoiets niet gekregen hebben.
Voor vanavond verwacht ik niets meer.
Maar als ik zie wat er op sommige plaatsen is gebeurd ben ik blij dat we zoiets niet gekregen hebben.
Voor vanavond verwacht ik niets meer.
ja, er zou maar zo'n tornado (windhoos) op je kassen terecht komen, ik denk dat de schade dan zeer groot zou zijn
(maar woensdag waarschijnlijk herhaling volgens meteo consult (alleen dan later op de dag)
man, wat een weekend...zal ik m'n leven lang herinneren.. | Gewijzigd: 12 juli 2010, 18:16 uur, door Richardus
het lijkt potverdorie precies de bui als zaterdagavond
op bijna precies dezelfde plek TSSSS! | Gewijzigd: 12 juli 2010, 18:18 uur, door gerard van den brink
(maar woensdag waarschijnlijk herhaling volgens meteo consult (alleen dan later op de dag)
Ja Gerard, ik mag er niet aan denken. Bedoel je voor woensdag weer van hetzelfde of gewoon onweer?
als ik sommige weerdiensten mag geloven , worden het toch weer behoorlijke buien
(maar voor België weet ik dat natuurlijk niet helemaal zeker
ik hoop met je mee dat het niet heftig bij je gaat worden | Gewijzigd: 12 juli 2010, 18:22 uur, door gerard van den brink
Het is hier nog steeds 27 graden en benauwd.
Stel me bij een koufront toch wel lagere temperaturen voor.
die moet momenteel nog paseren maar net leek die te deactiveren maar nu weer te activeren. snap het niet.