Het koufront is momenteel België aan het binnentrekken. In Brugge is er hevige neerslag gemeldt. Qua onweer valt het (voorlopig) nog mee...
Dat ko'j ok wa hoor'n toch?
Het dak van het station is er daar deels afgewaaid, was dat het ook, of was dit weer wat anders?
Hier in het Wilde West'n toch nog weer een temp van 25 graden momenteel, en blauwe hemel met hoge bewolking (sorry, even niet meer de weercursus paraat wat precies)
EDIT: uit het zuid-zuid-westen wittige melkachtige bewolking zo te zien *strekt nek* | Gewijzigd: 12 juli 2010, 15:39 uur, door Marije
Hier nu voor tweede keer onweer in aantocht voor vandaag, na de eerste liep de temp weer flink op, dus lijkt me het koufront nu.
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
We zijn benieuwd.....
Dit was is Hengelo Overijssel, ik stond op het station en wist niet wat ik zag (moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet weer van zo dichtbij mee wil maken. Het zand zat in mijn ogen, mond en achter mijn kleren.) Een stuk dakbedekking van het station kwam op de bovenleiding terecht. Appartementen aan de overkant zijn hun ramen verloren, gordijnroedes zijn van het plafond gerukt.
*knip*
sorry ik zie dat het beeld niet echt duidelijk is
Dan maar zo, http://www.buienradar.be/h.aspx?jaar=2010&...pe=meteoxexpbld | Gewijzigd: 12 juli 2010, 15:52 uur, door Marga