toen die eraan kwam met flinke snelheid was de lucht echt groen en het werd zo donker dat mijn tuinlampje het spontaan deed.
in de bui zat veel regen 17mm en hagel en erg veel wind.
het rommelde aan een stuk door net als de flitsen.
maar de onweer was niet echt hard of driegend.
wel is een huis of vier verderop in de straat een boom omgewaaid
2de mooie onweersdag woensdag 23 mei.
ben momenteel een youtube filmpje aan het uploaden waarbij een zeer diepe dreun te horen is..
man, wat voelde die goed
Je kunt de webcam draaien als je aan de beurt hebt, dan heb je ene beter zicht.
Wow ik heb hier al verschillende prachtige beelden zien verschijnen. Hopelijk is iedereen er zonder kleerscheuren vanaf gekomen?
Op weg naar huis veel takken op de weg enzo, maar pas in m'n eigen wijk veel échte schade gezien. Een boom op een auto, bomen tegen huizen. Mijn eigen keuken stond blank...: het water was zo te zien door het luchtrooster naar binnen gekomen... Verder geen schade; kleine lekkage, planten omgewaaid, paar pannen van 't dak. Dus wellicht toch geen tornado, zelfs geen F1? Maar hoe enorm sterk moet het dán wel niet tekeer gaan?! Ik wil dat nÃet meemaken! (offehm...stiekem toch wel natuurlijk)
Onweer: heftig, aaneengesloten, keiharde knallen.
En dit nog na de nacht van vannacht, wat al zo'n spektakel, wat al volgde op een fijne nacht... Ik woon dit weekend érg goed volgens mij... En ik heb nog steeds erg meelij met vriend en medeforummer Bertjebrul...
Nu moet dat koufront nog komen?! Dit was 'enkel' nog de MCS uit Frankrijk?! Serieus?!
Hier na de buien van vanmorgen ook eerst weer flink benauwd geworden, nu komt het andere lijntje eraan!!
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen