Wel een hele dikke plas water wat er uit de lucht is komen zetten net..
maar heb maar 2 inslagen gezien en gehoord , voor de rest wat hardere rommels enz ..
vergeleken met eergisteren is dit nog niks, maar we houden nog hoop ..
( hoop dat die buien van z-oostelijke richting iets meer naar links toe trekken, dan breekt de hell los hier!
We zullen zien, heb nog goede hoop!
Geloof ook niets van nog nieuwe booms
Het gaat gewoon richting noordoosten wegtrekken en is vanavond het land uit... oosten kan nog een tijdje last hebben van zware buien maar voor het westen is het echt wel over. | Gewijzigd: 12 juli 2010, 12:31 uur, door talkyr86
ik ben het met je eens
we wachten het af
Dan moet er echt een hoop zon weer bijkomen, want het is hier nu net aan 21 graden met een licht briesje uit het zuidwesten. Lijken mij geen onweers-omstandigheden...
wil niet rottig doen, maar inderdaad. Het is nu vanmiddag, en het gaat vanavond via het noordoosten het land verlaten. Dat is wat knmi zegt.... dus houd er rekening mee dat dit het *kan* zijn. Ik ben maar een leek maar het lijkt erop dat het westen wel zo goed als over is voor nu
dat zegt niks hoor
NIETS van gemerkt.
Het heeft slechts heel kort hard geregend.
Zoals zo vaak klopt er vrij weinig van die radar.
Ik denk juist het oosten.
Die wolken worden in het oosten (Twente) opgevangen door erg warm weer wat voor enorme ontladingen gaat zorgen.
Nee... het staat er... VANAVOND... het is nu middag
Persoonlijk kijk ik niet meer naar de buienradars.
Die geven alleen weer wat er al geweest is en geeft géén enkele garantie voor wat er komen gaat.