Ik hoop dat het westen een graantje mee mag pikken...
dat denk ik wel al zal het niet het aler heftigste zijn
Overal gaat de bewolking toenemen vanaf de Franse grens. Er vallen hevige onweersbuien met gevaar voor veel neerslag op korte tijd, zware windstoten en lokale hagel. Vanochtend is de kans op onweer nog wel kleiner in de streken nabij de Nederlandse en Duitste grenzen. Deze komen later aan bod. De temperaturen situeren zich tussen 20 en 23 graden over de westelijke landshelft maar stijgen nog tot 25 graden over het oosten van de Ardennen en in de Kempen. De zwakke zuidoostenwind wordt zwak tot matig uit veranderlijke tot westelijke of zuidwestelijke richtingen. Aan de kust waait hij meestal matig uit noordwest.
denken jullie dat ik misschien me zeil van me partytent eraf moet halen voor de zekerheid?of zou het mee vallen
me katten weten het ook niet meer waar ze het moeten zoeken zitten nu met zijn drieën op de douche
we gaan maar lekker wachten op wat komen gaat
op het moment schijnt de zon en soms wat bewolking wel erg benauwd temp geeft buiten aan 29 graden
van onschuldige grijze lucht tot onweersbui.. *prachtig*
die buien ontstonden precies boven mij en ik werd wakker door een loeiharde knal
ze waren echt snel ontstaan
En voor het ONweer: LAAT MAAR KOMEN!!
Hier in limburg nu ook veel bewolking is erg benauwd 28,5 graad ben benieuwd wat ons te wachten staat als ik mooie foto´s maak dan probeer ik ze hier te posten.
groetjes paris