waar is hier? Drenthe, Groningen, Friesland etc
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Heeej welkom op O-O. Vermeld ook aub je woonplaats. Dan weet iedereen waar ''hier'' is en kunnen we allemaal mee genieten
edit: er zit nu ook hagel in de buien | Gewijzigd: 12 juli 2010, 04:07 uur, door Musselkanaalder
Machtig dit
edit: dikste pret voor nu hebben we gehad geloof ik maar afwachten wat er nog meer komt vandaag | Gewijzigd: 12 juli 2010, 04:50 uur, door Musselkanaalder
En inderdaad, de ene is vertrokken en de andere is alweer in aantocht!
Eindelijk het noord - noordoosten weer eens (+gisternacht dan )
Alleen wel jammer dat het al vanaf 1 uur aan de gang is, ben al sinds vanmiddag 16.00 uur op
Waarom 16.00 ? Omdat ik dus ook die bui van gisteravond heb uitgekeken
Citaat van Musselkanaalder, maandag 12 juli 2010, 4:21 uur edit: dikste pret voor nu hebben we gehad geloof ik maar afwachten wat er nog meer komt vandaag
Komt nog wat aan Tenminste, richting Assen
En zoveel emoticons heb ik nog niet gebruikt in 1 bericht op O-O , komt door enthousiastme denk ik
Edit: dan snap ik de cape kaart nu niet, overal 0 .. ? | Gewijzigd: 12 juli 2010, 04:52 uur, door dv_chaser
Waarschuwing extreem weer: In het gehele land is er vanmiddag en vanavond een grote kans (60-80%) op zware onweersbuien. Deze buien gaan gepaard met zware tot zeer zware windstoten, hagel en overvloedige neerslag. De buien zullen in de loop van de avond het noordoosten van het land verlaten.
Bovendien kunnen vannacht en vanochtend ook al lokale onweersbuien tot ontwikkeling komen.
Daarnaast wordt het vanmiddag in de oostelijke helft van het land nog tropisch warm.
dus vanavond weer?
Ik wil niet alles in 1x hebben hoor, ook nog wat bewaren voor later in het jaar
het lijkt wel of we alles wat we afgelopen tijd gemist hebben, nu in 1 weekend ff flink ingehaald word!
Volgens knmi gaan de echt zware buien vanaf een uurtje of 12 smiddags hier komen en uurtje of 15.00 in het noorden..we gaan het zien. Ik hoop maar niet dat het weer zo erg word als afgelopen zaterdag, dat was me iets *te* freaky. Iedereen veel plezier en ongetwijfeld tot morgen! (straks dus eigenlijk lol)
Oh trouwens, denken jullie nog dat de knmi deze code oranje nog gaat upgraden naar rood?
het lijkt wel of we alles wat we afgelopen tijd gemist hebben, nu in 1 weekend ff flink ingehaald word!
Volgens knmi gaan de echt zware buien vanaf een uurtje of 12 smiddags hier komen en uurtje of 15.00 in het noorden..we gaan het zien. Ik hoop maar niet dat het weer zo erg word als afgelopen zaterdag, dat was me iets *te* freaky. Iedereen veel plezier en ongetwijfeld tot morgen! (straks dus eigenlijk lol)
Oh trouwens, denken jullie nog dat de knmi deze code oranje nog gaat upgraden naar rood?
deze had van mij rood gemogen voor nu..
Zijn nu volgens mij 4-5 inslagen achter elkaar geweest richting groningen, man wat een klappen en geknetter!
Ik wil nu ECHT gaan slapen, maar zolang het onweert gebeurd dat niet | Gewijzigd: 12 juli 2010, 05:14 uur, door dv_chaser
Ga effe op de bank liggen, toch even een beetje rust krijgen van deze heftige nacht.
Morgen alles weer normaal kunne we weer normaal slapen op bed.
Nu maar kijken wat we nog krijgen vandaag
Hartaanval.. o_0
Het begon ineens zo razendsnel te ontwikkelen dat ik onverwachts geraakt werd.. Dacht dat 't over Hoogeveen langstrok.. KEIHARDE WIND, regen weet ik veel wat.. Bliksems, donders en op een gegeven moment had ik -met het idee in mijn hoofd van de windhozen vorige nacht 10/11 Juli- echt serieus het vermoeden dat ik in een tornado, orkaan en storm tegelijk zat. Voel me nu echt een held op sokken. Gisteren vond ik 't nog 'mooi' om naar te kijken, nu vond ik het alleen éng. Pittig klein rot buitje was 't...
De schade, een paar takjes van bomen af en een dikkere tak nog afgeknapt, iig niet genoeg voor een tornado, orkaan en of storm..