Ook ik wakker geworden van stevig onweer. Welliswaar een eindje hier vandaan maar heb de ramen open zo warm is het in huis. Het weerlicht en rommelt aan 1 stuk door. Het trekt ten zuiden van mij langs.
Waarschuwing extreem weer: In het gehele land is er vanmiddag en vanavond een grote kans (60-80%) op zware onweersbuien. Deze buien gaan gepaard met zware tot zeer zware windstoten, hagel en overvloedige neerslag. De buien zullen in de loop van de avond het noordoosten van het land verlaten.
Bovendien kunnen vannacht en vanochtend ook al lokale onweersbuien tot ontwikkeling komen.
Daarnaast wordt het vanmiddag in de oostelijke helft van het land nog tropisch warm.
:)
Maar ja, als het KNMI iets heftigs voorspelt, gaat het OF gewoon motregenen, of het wordt wel heeeeel heftig.. hopelijk dat laatste, en geen gewonden of erger svp...
Dan mogen vrouwen bang zijn voor onweer , maar had gisteravond toch ook momenten dat ik dacht van ik kan beter even een ander plekje opzoeken | Gewijzigd: 12 juli 2010, 03:12 uur, door Musselkanaalder
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Update: nu wolkbreuk het plenst enorm..
die heb ik op foto/film staan
Ik zei in mijn vorige post dat ik de foto's zou uploaden, maar heb dus de videocamera gepakt en ben wezen filmen.
Om de seconden wel 2-3 flitsen richting Groningen gefilmt.
Ik ga zo naar zolder omdat ik op de radar al nieuwe buien zie aankomen | Gewijzigd: 12 juli 2010, 03:26 uur, door dv_chaser
allemaal cc ontladingen
net hagelbui gehad ik heb het nog nooit zo horen hagelen
elke hagelsteen hoorde je met kracht op de dakpannen terechtkomen, waren zo te horen hele grote hagelstenen
hoop dat de pannen nog heel zijn evenals de auto......
begint wat af te zwakken nu
allemaal cc ontladingen
net hagelbui gehad ik heb het nog nooit zo horen hagelen
elke hagelsteen hoorde je met kracht op de dakpannen terechtkomen, waren zo te horen hele grote hagelstenen
hoop dat de pannen nog heel zijn evenals de auto......
begint wat af te zwakken nu
ga eens buiten kijken, pak een hagelsteen op en maak eens een foto, klinkt interessant!
EDIT: WAUW, kippenvel, net dat ik dat postte, een VETTE flits en ongelofelijke DIEPE dreun | Gewijzigd: 12 juli 2010, 03:32 uur, door dv_chaser
Die hagelstenen ben ik ook wel benieuwd naar, heb ze hier nog niet gehad | Gewijzigd: 12 juli 2010, 03:38 uur, door Musselkanaalder
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait