Vind ik erg knap als ze buien kunnen voorspellen hoelaat en waar ze gaan vallen en wanneer.
Buien zijn onvoorspelbaar en vooral plaatselijk.
Ik wacht rustig af wat komen gaat in Midden Limburg.
Neerslag hier is van harte welkom, ik heb geen zin om nogmaals tegen een gele gazon aan te kijken haha
Heb wel dit kaartje
Tis eigenlijks voor ierland en engeland, maar het geeft ook een voorspelling voor NL
edit: estofix heeft nu wel update, net gekeken | Gewijzigd: 12 juli 2010, 01:27 uur, door Musselkanaalder
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Vind ik erg knap als ze buien kunnen voorspellen hoelaat en waar ze gaan vallen en wanneer.
Buien zijn onvoorspelbaar en vooral plaatselijk.
Ik wacht rustig af wat komen gaat in Midden Limburg.
Neerslag hier is van harte welkom, ik heb geen zin om nogmaals tegen een gele gazon aan te kijken haha
Er komt volgens mij gewoon niks. Die paar echo's wat je ziet zijn gewoon zeer plaatselijk en zijn hooguit een paar druppeltjes. Of valse ehco's.
Ook ten zuiden van ons activeert er niks.
Morgen een nieuwe ronde en nieuwe kansen...
nee
heb het vorig jaar ook gehad, er was onweer boven flevoland, geloof het of niet, ik kon vanaf hier weerlichten zien.
Er was verder niets anders op de radar , dus kon niet anders
ik zag het alleen jij hebt een .bmp die je eerst moet downloaden, nu zie je het direcht, had hem opgeslagen als JPG.
Maargoed, ik verwacht nu dus ook een goed spektakel morgen nu ik dit kaartje heb gezien | Gewijzigd: 12 juli 2010, 01:51 uur, door dv_chaser
A level 2 was issued for severe wind gusts, large hail, tornadoes and excessive precipitation across parts of the Benelux, northwestern and northern Germany, and Jutland.
Tornado's verwacht ik meer voor Duitsland.
Denk eerder dat dat windhozen worden
edit: jahoor flitsen en gedonder in de verte | Gewijzigd: 12 juli 2010, 02:01 uur, door Musselkanaalder
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait