gr Marco
Zwolle komt al weer beetje zon door.
Dat heb ik al tig keer gedaan maar bedankt voor de tip!
Ziggo al aan de lijn gehad en ze doen er alles aan om het zo gauw mogelijk op te lossen...
Die Dreigende lucht in de verte rommelt nu
E Frankrijk, W Duitsland, de Benelux ...
Een zone van diepe convergentie moet aanwezig zijn over Oost-Frankrijk en Midden-Duitsland in de late ochtend / begin van de middag uur. Het GLB moet relatief zwak te zijn in beide regio's met een sterke mid niveau convergentie zoals blijkt uit een zeer kleine LCL - LFC verschil. Recente peilingen tonen 10 - 15 m / s wind ongeveer 6 km AGL, die iets meer is dan voorspeld door de SBO. De directionele shear is nogal ongeorganiseerd in de meeste peilingen, maar toch zijn er enkele kleine vlekjes van iets meer SRH3 weersverwachting voor N-Midden-Duitsland in de namiddag. Volgens de thermodynamische en kinematische milieu, moet de ontwikkeling van meercellige stormen het meest waarschijnlijk. Deze stormen kunnen produceren geïsoleerde grote hagel en zware windstoten geïsoleerde, maar de belangrijkste bedreiging zal de buitensporige regenval als gevolg van storm beweging en clustering traag zijn. Later in de middag, kan stormen hebben de neiging te fuseren tot een grote MCS, die zal verhuizen naar het noorden / noordoosten.
dus eigenlijk is niets onmogelijk vanavond haha
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
En voor morgen ziet het er weer spannend uit
Is wel erg warm hier.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
toen kwamen ze met een waarschuwing toen het al flink te keer ging
zal vannacht en morgen ook wel zo zijn.. (hoop ik)
dat weet ik zei ik ook al in een eerder bericht maar het is een mooi plaatje
Prachtige rolwolk in het daglicht wat er aan komt rollen .. aan bijde kanten voorzien van bliksem !
En de rommels en donders gaan ook de goede harde kant op !!!
Ready 4 day 2 !
Ps. de rommels zijn nog redelijk ver weg, maar lijken nu al harder te gaan als gister!