Op de radar is alleen helemaal niets te zien?
Ben benieuwd...
Plaats: Woerden
Ben benieuwd...
Nu is er wel degelijk een onweersbui te zien op buienradar, helemaal uit het niets
Weet je het zeker? Hier wordt de bui nu goed zichtbaar, zat er net nog bijna onder. Hoge toppen zichtbaar en nog steeds stijgende. Benauwdheid blijft.
Ben benieuwd...
Oranje vlekken ? zit het elftal in de lucht dan?
Ja wat lijkt dat geinig, afwachten maar
Afgelopen nacht rond een uur of drie nog een mooi spektakel gehad, lag alleen wel op bed
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Ik kan het niet meer zien nu,teveel sluierbewolking in de lucht.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Momenteel sinds 15 minuten ongeveer 10 onweersklappen gehoord en
zware regenval met grote druppels hier in Gouda.
De buien onstonden een uur geleden boven Zeeland en trekken nu noordwaarts
met toppen tot 12 km. en is hier al ongeveer 7 mm water in korte tijd gevallen.
Nu weer een zware onweersklap op 5 km afstand.
nou gab toch,
die zitten toch ergens anders. anders kunnen we geen wk worden
-----
hier bewolkt en af en toe een windje.
gr marieke
Ik weet er niet heel veel van.
Lijkt me dat de huizen hier er wel iets beter tegen bestand zijn dan de Amerikaanse huizen, maar ik zou persoonlijk geen F3 over mijn huis willen hebben....
nou een f2 zou hier ook al degelijke schade brengen..door de drukverschil zouden je ramen eruit springen(dubbelglas dan zit je wat beter)de wind en regen die door je huis gieren...tornado's is niet alleen een windje he
Jij natuurlijk ook, misschien spreken we elkaar nog wel ff. Ik ben in het oranje .
Maar om even over het weer verder te gaan er onstaat nu wel wat op buienradar.... op dit moment is het klein maar zit nu boven Gouda.