beetje open veld opgezocht voor foto's en er mee leren om te gaan. Het bleef eerst droog maar kan moeilijk inschatten hoelang ik foto's kon door maken omdat het onweer eigenlijk een beetje rond om zat vond ik en zo in 1 keer boven me zat te weer lichten...het ging goed tot half2, toen zaten we er midden in pff vond dat ff niet meer grappig (achteraf wel natuurlijk ) toen sloeg de kick toch wel weer even om naar angst eigenlijk.
Het sloeg volgens mij wel erg dicht bij in, heb nog een foto van die boom gemaakt. Tot 3uur in de auto blijven zitten en toen snel naar bed pff.De auto is toch wel zeker weten de veiligste plek toch..voelde me echt even klein erin haha. Ga vandaag even de foto's kijken of het wat geworden is en zal ze dan posten.
Toen ik Vanacht op buienradar mobiel keek,was er wel een hele extreme lucht vond ik die over het land heen trok of heb ik dat nu zo verkeerd gezien?
Maar kunnen we vanavond het weer opnieuw verwachten alleen in iets minder maten of?
sorry moest even me verhaal doen, hoop dat het mag blijven staan.
Windhozen, tornado's komen hier niet echt voor.
lees eens op de eerste pagina van dit topic en klik eens op de links die daar geplaatst zijn
ze komen hier wel degelijk voor hoor
Onweersdagen: 0
Is er toch al? Of is dat voor de grap Nederland moet of eigenlijk KNMI moet beter weten nu,dit staat al dagen aangegeven door Jan,nou dan kan KNMI het toch zeker ook. Alleen ze zijn vaak wat laat,maar ik denk dat ze vandaag meer druk op hun schouders hebben,zeker voor later vanavond en vannacht. Als we winnen lopen er 100.000en op straat,beetje lullig als er plots om je heen de bliksem in de gond slaat.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Nou iedereen genieten maar ervan en doe in godsnaam voorzichtig als je buiten bent. Ik hoop/neem aan dat *als* er echt extreme dingen komen dat het knmi verstandig gaat waarschuwen met het oog op feestende massas vanavond/vannacht (we gaan tenslotte wereldkampioen worden, maar das een detail )
Dat van gisteren was nog maar het aperitiefje om in "the mood" te komen.
Nee, om eerlijk te zijn, ik hoop echt dat er geen tornado aan te pas gaat komen. Het is mooi om te zien, maar in onze dicht bevolkte gebieden zou dat alleen maar veel leed veroorzaken. Mag er niet aan denken.
Dat wordt gelijk een nationale ramp, zeker als er een beetje hagel van betekenis valt
Maargoed, ik ben benieuwd wat vanavond ons gaat brengen. Alle ogen zijn gericht op morgen maar als we weer te maken krijgen met een MCS kon het ook vanavond nog wel eens bijzonder spannend worden.