Wanneer wordt het heftigste spektakel verwacht? Overdag al? Want dan kan ik daar rekening mee houden met mijn werk
jaah vooral over dag als je de verwachting van jan goed leest voor morgen
Zoals Jan al zei, de kaarten zijn erg overeenkomstig met die van 1967. Sterker nog, in het verhaal staan dat er ook 2 tornado's tussen Tilburg en Breda waren.....was er gisteren niet ook eentje?
Damn, het zal toch niet waar zijn?????? Ik ben in ieder geval stand-by voor een chase....kan niet wachten!!!
Wanneer wordt het heftigste spektakel verwacht? Overdag al? Want dan kan ik daar rekening mee houden met mijn werk
Volgensmij hangt dat er vanaf waar je zit. Het zuiden en westen van Belgie zit bijvoorbeeld qua timing ongunstig omdat het daar al tegen het einde van de ochtend zou moeten arriveren. Vervolgens lijkt aan het begin van de middag zuid Nederland aan de beurt te zijn en zo schuift het vanuit het zuidwesten naar het noordoosten.
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
tegen dat de hevigste neerslagimpuls ons lijkt te bereiken, lijkt de cape en lifted al sterk afgenomen. heeft dit gevolg voor de hevigheid van het onweer zelf??
ze deden het vannacht nog dus dan zal het maandag helemaal wel zo zijn
Mijn camera is nu trouwens BIJNA leeg, en heb geen oplaaddeck bij me voor de accu. Nou ja jammer maar helaas. Afgelopen nacht heb ik wel bizar genoeg 3 onweersfoto's met ontladingen CC vast kunnen leggen vanuit het dakraam hangend ZONDER statief en nog scherp ook.. omstreeks 2.30u
Bizar!
Oja en veel te weinig geslapen hier in Deventer.
Het is een mogelijkheid, dat wil nog niet zeggen dat het daadwerkelijk gaat gebeuren
Mijn camera is nu trouwens BIJNA leeg, en heb geen oplaaddeck bij me voor de accu. Nou ja jammer maar helaas. Afgelopen nacht heb ik wel bizar genoeg 3 onweersfoto's met ontladingen CC vast kunnen leggen vanuit het dakraam hangend ZONDER statief en nog scherp ook.. omstreeks 2.30u
Bizar!
Oja en veel te weinig geslapen hier in Deventer.
Hoe was het in Deventer? Was in Enschede gister en vannacht.. Hier wel een enorm lichtspektakel en inslagen dichtbij. In Deventer ook dat soort tafarelen?
Vanacht was trouwens echt een gekkenhuis, mijn glasplaten werden door de wind uit mijn Tete A Tete (of hoe je het ook schrijft) getild. Was een beste klap, maar de glasplaat heeft het gelukkig overleefd.
helemaal mee eens, ik wil ook gewoon op het rode toren plein kunnen kijken naar dat voetbal , veel plezier vanavond man
Helaas zijn mijn foto's en video zwaar mislukt. Had en mooie shelf/rolwolk of iets wat er op lijkt voor de lens, mooi verlicht door de bliksem van achter maar helaas mislukt dus.