Was net ff buiten wezen lopen, kat zoeken. hij schijt in zijn broek voor onweer. En toch om te kijken of er nog schade was. Hoorde wat brekende geluiden en sirenes in de buurt, tijdens de storm.. maar zag wat kleine takken en veel bladeren en zooi liggen.. Niet gek..
Was net ff buiten wezen lopen, kat zoeken. hij schijt in zijn broek voor onweer. En toch om te kijken of er nog schade was. Hoorde wat brekende geluiden en sirenes in de buurt, tijdens de storm.. maar zag wat kleine takken en veel bladeren en zooi liggen.. Niet gek..
Inderdaad het ging behoorlijk tekeer, nou moet ik eerlijk wezen dat deze onweersbui(en) veel interessanter was dan die van 25/26 mei, namelijk veel meer inslagen en over het geheel meer cg's......dit is ook waar ik op zat te wachten.....voor cc's ga ik men huis nog niet uit overigens waaide het rond 11en ook enorm......voor ongeveer 20 minuten leek het wel een flinke storm te zijn.....dat was ook te zien toen er allemaal containers midden in de straat lagen toen ik terug kwam...downburst zou ik niet durven te zeggen, maar het waren wel hele flinke slaagwinden.
Btw...Thnx nog voor de reacties