Mijn naam is Donneke en ik woon in Brabant.
Al veel gelezen op het forum, maar ik moest me toch maar eens aanmelden.
Zelf heb ik grote angst voor onweer, dus vandaag al flinke buikpijn om wat er gaat komen.
Ik las hier dat de meeste het schitterend vinden (onbegrijpelijk voor mij)
Dus ik kan hier nog veel leren, om wat van mijn angst kwijt te raken.
Als er onweer nadert, ben ik vaak ook ziek van angst, misselijk, buikpijn, dus een zeer ernstige onweersfobie.
Ik las net op het forum een bericht, wat er komen gaat vandaag en morgen en overmorgen.
Maar mijn angst wordt daardoor alleen maar groter.
Ik weet dat ik in mijn huis veilig ben, maar toch......
En ik ben ook een beetje jaloers op degenen die niet bang zijn en er zo van kunnen genieten.
Groetjes
zoals je wel zult merken zijn er hier nog meer mensen die bang zijn van onweer. sommigen van hen komen dan zelfs in de
chat babbelen tot het onweer bij hen voorbij is. en je zult ook zien dat bij sommigen van die mensen na een tijd een deel
van hun angst kwijtraken
ik wens je veel plezier toe op onweer-online
Onweersdagen: 0
Ik weet dat ik niet de enigste ben die bang is.
Mijn moeder is nog een haartje erger.
Dus ik heb het niet van een vreemde.
En zo zijn er heel veel.
De pc heb ik niet aanstaan, als het hier onweert.
Graag wil ik leren van jullie om mijn angst wat kwijt te raken.
Ik weet nog niet hoe de chat werkt, maar daar kom ik wel achter.
Eens kijken of het helpt.
Wel heel interessant om te lezen, dat sommige er echt naar uitkijken.
Er zijn er idd meer hier die bang zijn van/voor onweer. Mezelf inclusief
Je leert hier veel en gaat dingen begrijpen al zal het abracadabra lijken de eerste paar keer
Die buikpijn en het drukmaken omdat er onweer komt herken ik wel. Op dit moment dus ook hihi.
Hopelijk dat je ook de fascinatie gaat krijgen en je angst gaat confronteren (ik ga dat dit weekend echt wel doen...met hulp van de chat hier )
Heel veel plezier al klinkt dat nu mss wat raar
Ook ik vind het maar niets, maar door de jaren heen is het wel minder geworden met de heel erge angst.
Ik denk dat je bang geworden bent omdat je moeder ook angstig is en dan ligt het voor de hand dat jij ook dat angstgedrag overneemt/ genomen hebt.
Sterkte en veel plezier hier op het forum, hopelijk helpt het je allemaal een beetje!
Ik heb gisterenavond bij de buren gezeten.
Ze hadden wat problemen met de pc en dan help ik ze altijd.
Ze laten alles aan staan ook als het onweert en de deuren open.
Was wel goed voor mij, want normaal zit ik thuis met de rolluiken naar beneden, zodat ik niks zie.
Door het te zien en omdat ik niet alleen was, was mijn angst gisterenavond minder.
Om half twaalf ging ik naar huis en toen kwam er nog een bui, maar de angst viel mee.
Zit me nu weer opnieuw nerveus te maken, voor wat er weer gaat komen.
Maar ik ga vanavond met dochter en schoonzoon voetballen kijken, dus wel afleiding.