zo leek het hier dus echt een half uur ofzo geleden, gewelddadig zoals het tekeer ging...
Maar er komt nog meer aan.
Straks me zonnebril maar mee want doet soms gewoon pijn aan je ogen.
Ja precies!
Na 3 uur is het bedtijd als ik het zo een beetje bekijk
KNMI heeft inderdaad inmiddels weer weeralarm, zijn ze weer lekker op tijd mee. Maar ja, misschien nuttig voor mensen die vannacht om 3 uur in de stromende regen een boswandelingetje wilden maken...
Toch blijft het tot nog toe vrij rustig hier.
Ze-ker een windtoename na die lijn die overtrok (het was een kromme lijn van oost naar west met daarachter wolken die het licht vd stad weerkaatsten, en een plens wind ineens)
Leek mij meer een shelf, rolwolk was het niet iig..
Nu wachten tot de lijn met onweer arriveert.... gaat niet lang meer duren
Voor wat betreft maandag: ga me proberen er niet al te druk om te maken nu al.
Voor wat betreft het onweer hier vanavond....HOLY COW. Dat was in 1 woord: NOODweer. Echt flits, boem,flits, boem etc.etc. Hagel, regen, enorme windvlagen en gigantische krakers. En volgens mij een inslag hier ergens in de straat, was een dreun zo hard..brrr. Ik denk dat jullie liefhebbers zeker wel aan je trekken zijn gekomen!
Voor wat betreft maandag: ga me proberen er niet al te druk om te maken nu al.
Voor wat betreft het onweer hier vanavond....HOLY COW. Dat was in 1 woord: NOODweer. Echt flits, boem,flits, boem etc.etc. Hagel, regen, enorme windvlagen en gigantische krakers. En volgens mij een inslag hier ergens in de straat, was een dreun zo hard..brrr. Ik denk dat jullie liefhebbers zeker wel aan je trekken zijn gekomen!
ik ben ook wel benieuwd waar hij de temps vandaan heeft ik kan me dat zo niet heugen dat het zo koel wordt
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!