23:17:31 10-07-10 Melding : DIVERSE INCIDENTEN, PRIO1, ZVG
Regio : Landelijk - Kustwacht Centrum
Urgentie : Hoog
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Euh welk onweer ????????????
Nog vrij weinig, zeg maar géén onweer gehad hier.
Alleen wat harde, verkoelende, windstoten en een paar spetters regen.
23:17:31 10-07-10 Melding : DIVERSE INCIDENTEN, PRIO1, ZVG
Regio : Landelijk - Kustwacht Centrum
Urgentie : Hoog
brandweermannen hebben het ook druk pff
Soms gaan er komplete pijlen door de lucht, oogverblindend.
Ook in Zeewolde een aantal inslagen gehad, 1 melding van een gebouwbrand maar geen idee of blikseminslag de oorzaak was.
Zo te zien hebben we het hier achter de rug en is de rest voor het oosten van het land.
Bedtijd dus, na een fantastische avond. Morgen en maandag weer dezelfde kansen? Ik teken ervoor
doe maar rustige hoor volgens mij krijg jij zelfs nog wat
Soms gaan er komplete pijlen door de lucht, oogverblindend.
Ook in Zeewolde een aantal inslagen gehad, 1 melding van een gebouwbrand maar geen idee of blikseminslag de oorzaak was.
Zo te zien hebben we het hier achter de rug en is de rest voor het oosten van het land.
Bedtijd dus, na een fantastische avond. Morgen en maandag weer dezelfde kansen? Ik teken ervoor
sommige mensen zeggen dat maandag nog heviger kan worden als vandaag
Doelde op het onweer in ehv van ongeveer een uur geleden
nee maar tis jammer dat niet iedereen van t spektakel heeft kunnen genieten, maar miss morgen of anders maandag wel.
Wat een avond!!
Ik neem nogmaals mijn woorden terug....
Was zeker genieten vanavond ,en nog steeds.
Maar er komt nog meer aan.
Straks me zonnebril maar mee want doet soms gewoon pijn aan je ogen.
EDIT: laatste run van maandag is wel iets minder geworden | Gewijzigd: 11 juli 2010, 01:22 uur, door weerfanaat
Behoorlijke wind erachter maar nog niet direct het onweer van de lijn brabant, luxemburg dat iig niet lang meer op zich laat wachten...
rolwolken brengen altijd flinke windstoten mee soms meer dan 150 km per uur en is een voorkeursplaats voor hozen
Vertel, wat wordt er maandag verwacht, wat heb ik gemist?
ik kan weinig vertellen ik heb het ook maar van andere mensen gehoord
ik zou zeggen hou de berichten in de gaten en natuurlijk de update's van jan
Dit is prachtig, ik geniet met volle teugen, ook al had ik het ook zo willen hebben als in Utrecht. Magoe, heerlijk die natuurkrachten, die wolkenpartijen, de lichtshow, die zaaaaaaalige verfrissing. En die lijn vanuit de Ardennen komt er later vannacht ook nog aan! En dan hebben we morgen en maandag nog! Wat een weekend!!!
Maar vandaag en morgen wordt het gewoon weer meer als 30 toch?