Opeens hebben volgens mij alle buien zich samengevoegd tor 1 front.. Zoiets als dit heb ik nog maar een paar keer gezien.. We zagen een oranje / roze lucht aankomen, het ging heel snel zo rond 23 uur het lichte iets en je zag dat voor de lichten donkere wolken tegendraads draaiden...Ik zei nog dit gaat heftig worden. En toen barstte het los, Wat een ongelooflijke ontlading
1 uur lang feest en nu is het lekker koel
Eerst alleen wat regen, opeens enorme rukwinden en meteen daarna barstte de bui letterlijk en figuurlijk.
Zelden zoveel weerlicht achter elkaar gezien, we konden de krant erbij lezen. Straten blank en veel inslagen geteld ook.
Ronduit genieten!!! Alleen hopen dat er nergens slachtoffers zijn gevallen...
Zwolle afgelopen half uur (ongeveer): ONGELOVELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat een klappen een klappen wat een bliksem wat een regen wat een wind!!!!!!!!!!
Was als je het mij vraagt nog even gekker als koninginnenacht!!!!
Opeens hebben volgens mij alle buien zich samengevoegd tor 1 front.. Zoiets als dit heb ik nog maar een paar keer gezien.. We zagen een oranje / roze lucht aankomen, het ging heel snel zo rond 23 uur het lichte iets en je zag dat voor de lichten donkere wolken tegendraads draaiden...Ik zei nog dit gaat heftig worden. En toen barstte het los, Wat een ongelooflijke ontlading
1 uur lang feest en nu is het lekker koel
Mwah, half 11 begon het echt (Amersfoort noord), we zagen het ook vanaf de verte aankomen, wat een heerlijkheid, leek ook heel wat in te slaan in Vathorst?! Meerdere bliksems daar richting de grond zien gaan.. machtig mooi schouwspel!
Ineens veel gestommel voor het huis. Gaan er een paar gasten met mijn HOLLAND vlag vandoor. In de stromende regen en klappende onweer erachteraan. Ik heb hem terug!! HOLLAND !!
Doe ik. Reden van vraag is dat man daar vanavond zit, vlak aan het water in boerderij in het open veld.