Daar is mijn hoop ook al op gevestigd. De eerste weerlichten van die betreffende pluk heb ik inmiddels al waargenomen. Ik hoop echt dat het wat oplevert want hier heb ik nog helemaal niks gehad. | Gewijzigd: 10 juli 2010, 23:36 uur, door Rutte31
je woont in het verkeerde dorp wat dat betreft haha
haha ho ho ! dat dorp is wel jou provincie hoofdstad !
Maare, serieus.. ik zou de hele avond met een 10 meter hoge metalen paal in de lucht durven staan... er is hier echt niks van betekenis gevallen..
Ik lust nog wel een portie onweer...krijg er geen genoeg van
Nou zeg....
Zit net op P2000 te kijken.
Die harde klap daarstraks is dus vlakbij ingeslagen. Hebben ze nu een woningbrand.
Kan niets zien behalve zwaailichten.
Laten we het hopen! ik hoop niet dat het gaat uitsterven, want ik heb mijn echte porsie onweer nog niet gehad, najaah... anders maandag wel.
Zit net op P2000 te kijken.
Die harde klap daarstraks is dus vlakbij ingeslagen. Hebben ze nu een woningbrand.
Kan niets zien behalve zwaailichten.
Precies waar ik met dit weer dan zo bang voor ben (zeker nu met een kleine gup in huis). Onweer: best mooi maar het moet niet te dichtbij komen wat mij betreft...
ik zat op men werk alle klanten waren al weg gevlucht maar wij moesten nog schoonmaken tot het water gewoon letterlijk het restaurant binnen kwam lopen het stond 10 cm hoog buiten !!!!!!! flitsen gingen achter elkaar non-stop!!!
terug op de fiets alleen maar geknetter kilo's water dat op me viel,, op de meeste plekken stond het water tot over me trappers!!!!!!
nu is het al minder afentoe donder en harde regen
en me honf d zit te hijgen alsof het 35 graden is
1 ding dit was mijn ergste onweer ooit!! | Gewijzigd: 10 juli 2010, 23:38 uur, door tdv
*Zit met fototoestel + statief klaar..
Straks prachtige rolwolk voorbij zien komen..
Ook voor hier hehe, bliksemt hier nog steeds
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
ik zat op men werk alle klanten waren al weg gevlucht maar wij moesten nog schoonmaken tot het water gewoon letterlijk het restaurant binnen kwam lopen het stond 10 cm hoog!!!!!!! flitsen gingen achter elkaar non-stop!!!
terug op de fiets alleen maar geknetter kilo's water dat op me viel,, op de meeste plekken stond het water tot over me trappers!!!!!!
nu is het al minder afentoe donder en harde regen
en me honf d zit te hijgen alsof het 35 graden is
1 ding dit was mijn ergste onweer ooit!!
Gasten gevlucht? Hahah! Hier gingen gasten vragen of ze juist langer konden blijven omdat ze het niet aandurfden om weg te gaan.. natuurlijk maken we daar geen probleem van
Maareh, denkt iemand dat Amersfoort nog meer kan verwachten, die binnentuin van mij pronkt gewoon voor wat meer onweer!