gaat hier trouwens nu wel lekker afkoelen
Kaya ik zit op de 5 hoek bij de sportvelden aan de Gooikersdijk ik heb dus vrij uitzicht op het westen en nu moet ik weer en raam sluiten. En ezel stoot zich dus wel twee keer aan de zelfde regen hahhahahah.
Trust me
Heel Nederland krijgt echt wel onweer
kijk eens wat er nu boven Belgie gebeurt als die uitgroeit pakt die zo Oost-Nederland in zijn geheel
Er zitten we'll mensen nog in de trein, lekker balen zeg als je onderweg bent naar huis,
Ik kan ze namelijk zien zitten, het is nog pak hem beet 200 naar het station, ben benieuwd hoelang het duurt
Voor dat ze mensen uit de trein gaan halen. Zal zo nog ff de laptop aan zetten is makkelijker dan mobiel..
Ik dacht dat het na middernacht gedaan zou zijn?
Debbieke kan je het hier zo nog wel allemaal bijhouden?
Proficiat aan iedereen die hier foto's heeft gepost, ze zijn allemaal om ter mooist!
Ik denk dat het komt omdat het weer alarm pas laat in is gegaan, toen was hier het ergste al achter de rug.
Maar volgens de radar komt er nog wel het een en ander aan dus helemaal duidelijk is het niet.
edit:, uploaden lukt niet, ik maak morgen wel een topic aan. | Gewijzigd: 10 juli 2010, 23:22 uur, door tostoast
Ik kan ze namelijk zien zitten, het is nog pak hem beet 200 naar het station, ben benieuwd hoelang het duurt
Voor dat ze mensen uit de trein gaan halen. Zal zo nog ff de laptop aan zetten is makkelijker dan mobiel..
Van 9292ov.nl:
Maar volgens de radar komt er nog wel het een en ander aan dus helemaal duidelijk is het niet.
Inderdaad, het flitst hier toch behoorlijk.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Komt omdat ik midden in een dorp met nogal wat bomen en andere huizen woon Kan maar een klein gebiedje bekijken richting 't westen, ongeveer een hoek van 45 graden.
Wel leuk nu, 't meeste gaat ten westen van me heen maar de lichtshow is ongeloofelijk, ook ten oosten richting Deventer aardige flitsen gezien (video gemaakt, kijken of ik er wat uit kan knippen)
Ik klaag voor vandaag niet meer .