Overigens en leuke waarneming gedaan. Ik hoor alleen nog maar krekels verder geen dierlijk geluid geen hond geen kat geen vogels alleen geluiden door de mens gemaakt het ritselen van bladeren en het rommelen in de verte. Verder is het angstig stil.
Bovendien was er net en vrouw met en sint-bernard hond die het vertikte om nog en stap te zetten anders dan huiswaarts.
Volgens mij trekken die Duitsland in.
Wat pissen wij hier toch weer ongelooflijk naast de pot zeg, Hier in mijn woonplaats is gewoon helemaal niks geweest, misschien 10 druppeltjes regen, en alles trekt maar links en rechts langs....
wind begint aan te wakkeren. onweer dichterbij
groeten marieke
op chat is er een speciaal kanaal genaamd "angst" kom anders even op chat en wij loodsen je er wel heen
Onweersdagen: 0
Geen einde aan zelfs nu flitst het nog flink, achter mijn huis loop het spoor en daar staat al zeker een half uur een trein stil..
Denk dat het ergens dichtbij is ingeslagen.. Ps sorry voor de eventuele tiep fouten, met mijn telefoon is het niet altijd even handig tiepen.
Verwachten we eigenlijk nog meer voor vannacht of kunnen we er vanuit gaan dat we het nu we'll hebben gehad?
Die gooi je dan toch zeker wel even op Youtube?
Ben wel benieuwd eerlijk gezegd