Mijn kalm zijn is op zo langzamerhand net als mijn geduld
Ik ga maar in het westen wonen denk ik.
Alle onweerkansen dat ook echt onweer werdt trok over het westen, en alles wat over het midden trekt sterft doodleuk uit!!
*Gaat weer richting balkon geduld verzamelen en de lucht in staren.... oh ja en afkoelen
Edit: Toch iets nu hier moeten we daar maar ff van genieten
| Gewijzigd: 10 juli 2010, 21:52 uur, door The Storm
Aan de rand van Den Haag, richting Leiden gaat het anders aardig tekeer. Zo zie je maar hoe plaatselijk alles is.
ik hoop het want ik heb net gekeken op de buienradar en Almere krijgt niet zoveel...we pissen toch weer naast de pot denk ik.
Lucht is donkergrijs, niet echt wolkenpartijen te onderscheiden. Regen, veel. Hagel, af en toe. Wind, valt nog mee eigenlijk. Bliksem, veel in de wolken, weinig naar de grond. Af en toen een paar mooie slangen gezien, niet op de foto gekregen helaas. Lijkt voorlopig nog niet voorbij te zijn, als het minder lijkt te worden, komt er ineens weer een felle flits met doffe dreun. In het begin leek het wel dichtbij, met 1 inslag in de buurt. Nu vooral rommel wat verder weg, maar toch dichtbij genoeg om ervan te genieten!
Iedereen veel onweer plezier gewenst!!! (hoop dat iedere liefhebber wat krijgt!!)
Jip, mijn zusje zit ook aan het randje en heeft de ene flits na de andere te pakken.
ik pis er ook naast alleen wat gesputter maar dat is nooit genoeg voor de planten
het regent nu een beetje hier en een paar zielige dondertjes. Ja, de planten snakken naar een plensbui.
er komt nog wat aan tenminste als het niet langstrekt g*********
Stats 2016 = 2 (30/5)
Stats 2015 = 5
Stats 2014 = 8