Net als lelystad die ijsselmeer en markermeer verpesten alles hier maar goed ik zie wel wat er van komt ik ga zo lekker de hond uitlaten hier is het alweer droog maar donker
Van een bui in ontwikkeling boven Nijmegen uurtje geleden. Jammer dat ik de rotatie niet goed kan laten zien maar zag er machtig mooi uit!
Verder beetje regen gehad en wat gedonder, meeste spektakel ging (net) langs ons heen. Maar komt mooi spul uit Limburg nu!
Verder beetje regen gehad en wat gedonder, meeste spektakel ging (net) langs ons heen. Maar komt mooi spul uit Limburg nu!
vanuit waar in Nijmegen heb je deze foto gemaakt ? | Gewijzigd: 10 juli 2010, 21:47 uur, door Marga
25/26 mei was 't hier ook al best bagger met af en toe een flitsje en een dondertje.
Ik zeg nu niets meer haha. Maar de allermooiste buien zie ik toch altijd meer in het oosten van ons
Eén minpuntje... hier op dak van de flat, exact boven mijn woonkamer, staat tijdelijk ook een stalen hijsconstructie...
Verder nu een mooie kans om de Android-app 'buienalarm' te testen. 't Regent nu lekker, maar volgens die appbarst het hier om 22:07 pas ècht los, met 22 mm/uur. Ben reuze benieuwd!!
25/26 mei was 't hier ook al best bagger met af en toe een flitsje en een dondertje.
Je haalt me de woorden uit de mond!
Dat gezeik van geen onweer in het westen!!!!!!!!!
WEER VOL ER OVER HEEN DAAR EN HET MIDDEN WEER NIKS!
sorry dit is frustratie!
Nou kijken wat die bui doet die er nog aan komt rond kwart over 11
En anders vannacht?
Hier nu regen en 1 ontlading gezien...