Heeft volgens mij te maken met of er een nachtelijk onweer zich ontwikkelt (ergo onze kant op komt -zo Frankrijk)
Toelichting Vanavond en vannacht trekken zware regen- en onweersbuien over ons land naar het noorden. Bij deze buien is er ook kans op hagel en windstoten en lokaal kan veel neerslag vallen. bovendien is het in het oosten van het land nog tropisch warm met temperaturen boven de 30 graden.
Morgen is het met name in de oostelijke helft van het land nog tropisch warm en kan er lokaal nog een enkele (onweers) bui vallen.
Opgesteld zaterdag 10 juli 2010 20:29 uur
En jawel, het KNMI komt met een waarschuwing als het leed al is geschied.
Veel stormschade in Brabant en nu komen ze pas met Oranje.
Het werd hier vanmiddag al in het forum gezegd maar het is dus juist.
Het KNMI is weer te laat ...
Hey Delmare,
Hangt deze nu tussen Utreg en A-dam want het begint hier erg donker te worden en het rommelt
al een hele tijd
Moeten maar afwachten of het vanavond of vannacht nog wat wordt
het zal toch wel he bij de verwachtingen stond eerst grote kans op onweer en nu staat er gewoon pittige o nweersbuien dus zoals het er staat moeten we ook zekers wat kunnen verwachten
Klopt, de inslagen gezien richting Wijchen zagen er erg spectaculair uit..
Regen deed het idd. ook wel even lekker ..
Als je nu de richting van Arnhem op kijkt ziet het er ook nog mooi uit ..
zwarte lucht, met lichte witte wolken, die prachtige bliksemstrepen loslaten.
Maa zoals je idd zelf al zegt, het is nog steeds 30 graden. ( op mijn kamer, de zolder nog zo`n 42 volgens de termo, met een luchtvochtigheid van 65% !!!!!
Hopelijk komt er nog wat, ik houd voorral de kant van grave in de gaten, vanuit die kant lijkt er nog wel wat spookachtigs aan te komen.
Hangt deze nu tussen Utreg en A-dam want het begint hier erg donker te worden en het rommelt
al een hele tijd
Ja idd kan hem hier nog zien, ik zag op de vergroting een rand dat lijkt op ...... goed om te weten voor de fotograven
zet even in je profiel je woonplaats zodat als je iets meld wij ook weten waar je woont.. dan hoef je niet elke keer je woonplaats apart te vermelden....
Hier nog steeds regen... en binnen nog warmer dan vanmiddag, het zweet gutst werkelijk overal....
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Begon even te regenen. Aan 2 kanten een mooie zwarte lucht, met veel donders maar boven mij net niets.
Daar klaarde het zelfs gewoon even op.
Nu komen er weer wat nieuwe buien op me af.
Ik wacht nog wel even af.