ziet er uit als een knappe cel .. die nu recht richting Nijmegen trekt vanuit het z-o ?
Hoor de donders al ..
Supercel vorming ?
Regio : [BZO] 22. Brabant Zuid Oost
Urgentie : Middel
19:23:43 10-07-10 Melding : PRIO 2: Overlast Weersinvloeden DE FLUITER HOOGELOON : 532
19:11:00 10-07-10 Melding : PRIO 2: Overlast Weersinvloeden NETERSELSEDIJK LAGE MIERDE : 539 BOOM OP WEGDEK
En dit is nog maar 1 bui, de rest voor vannacht beloofd ook wat
voor de mensen in eindhoven, veel plezier (H)
Bij mij viel t best tegen, niet veel meer dan gerommel, wat regen en ffkes flinke windvlagem. Maarja,we zaten dan ook aan de rand van de bui, moet je nagaan hoe erg t niet moet zijn als je er midden in zit | Gewijzigd: 10 juli 2010, 19:39 uur, door Kevintje
dan moet ik het ook bijna gaan horen, ik woon bij barneveld en dat ligt in verhouding precies tussen tilburg en nijmegen
EDIT: ojee pagina 50 al
EDIT II: de bui wordt zuidelijk weer aangegroeit!!!!!!! | Gewijzigd: 10 juli 2010, 19:41 uur, door gerard van den brink
Best wel grote hagel stenen en bak met regen.
Nog wel snik heet.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Ieder geval wordt het hier in Schiedam vanuit het zuiden al donkerder, echt een onweersachtige lucht. Vreemd is ook dat het richting het noorden (delft zeg maar) ook erg donker is, maar daar zit toch geen bui.
Ongeveer een uur geleden werd het ineens bewolkt en vielen er een paar druppies regen, en ik meende toen al wat gerommel te horen, maar dat is nu allemaal weer voorbij. Ik hoop zo dat er eindelijk weer eens iets spectaculairs gaat gebeuren.
EDIT: Dat in Belgie gaat volgens mij samen klonteren als het zo eens bekijk. | Gewijzigd: 10 juli 2010, 19:41 uur, door Buffalo
en nu neem ik aan dat je in eindhoven woont , maar indd, als je daar binnen zit, dan heb je wel een feestje .
maar gaat de nacht echt nog wat brengen, volgens mij alleen maar voor zeeland en dan gaat die de zee op, althans, dat is mijn mening
Weer nu trouwens. 29 graden, lichte bewolking, en een paar spatjes regen. Geen dreigende luchten tot dusver.
19:23:43 10-07-10 Melding : PRIO 2: Overlast Weersinvloeden DE FLUITER HOOGELOON : 532
19:11:00 10-07-10 Melding : PRIO 2: Overlast Weersinvloeden NETERSELSEDIJK LAGE MIERDE : 539 BOOM OP WEGDEK
En dit is nog maar 1 bui, de rest voor vannacht beloofd ook wat
En ook in Tilburg, Liempde, Oirschot en Best.
Bomen kunnen makkelijk omvallen met windstoten, er zit immers veel blad aan.
Het gevaar op schade in de zomer is veel grotere dan in de herfst als er geen blad meer aan zit.