http://severeweatheroutlook.blogspot.com/
volgens de radar beelden zou ik al een uur in de regen moeten zitten, maar er is nog geen druppel regen gevallen.
pff
de onweders in oosten van frankrijk blijven lijk ook ter plaatse trappelen.
10-07-2010 18.38 uur
Beter,.... ik gok nog steeds op de westkant van nederland.
@Jan,... kunnen we geen soort van weddenschappen pagina maken hier op het forum lijkt me een goeie sponsoring man haha....
* Iedereen behandelt elkaar respectvol. Houd er rekening mee, dat er mensen met zeer uiteenlopende kennis op het forum zitten. Iedereen is welkom en iedereen mag vragen stellen, al zijn deze misschien een aantal keren eerder gesteld.
* De berichten moeten on topic blijven. Off-topic berichten worden zonder enige uitleg verwijderd.
* Het forum is geen slow-chat, hiervoor is de chat bestemd. Of een bericht een slowchat bericht is, wordt bepaald door de moderatoren. Slowchat berichten worden verwijderd.
* Vragen zoals, hoe laat krijg ik onweer? worden direct verwijderd!
* Indien iemand een voorspelling neerzet: probeer dit te onderbouwen. De overige forumgebruikers hoeven dan niet herhaaldelijk om uitleg te vragen. Vragen om uitleg worden ook verwijderd (slow chat).
* Wees niet te overheersend op het forum. Geef anderen ook de kans om iets te schrijven.
Bij voorbaat dank voor jullie medewerking
Onweersdagen: 0
de zon is nog steeds aanwezig maar gaat steeds vaker schuil achter de wolken...maar tis meer sluierbewolking...
we hopen hier op een goeie bui, maar dat deden we vorige week ook...toen kwamen we er met een paar druppels vanaf..helaas...de buien trokken toen aan beide kanten langs ons heen...
we zullen zien wat er vanavond van komt.....veel plezier allemaal!!
en zeer waarschijnlijk tot later.....