Het is zeker de bedoeling om te gaan chasen vanavond, ik hou de radars goed in de gaten. Het lijkt vandaag eens niet allemaal Duitsland in te gaan in ieder geval..Afwachten nu waar het loos gaat.
Regen zie ik nog niet maar dat is misschien ook wat moeilijk waar te nemen via de webcam.
Het valt me wel op dat het erg rustig is op het strand. Op een dag als vandaag zou je toch aardig wat mensen verwachten.
Het is vandaag behoorlijk druk op strand geweest hoorde ik van mensen die vrij zijn op zaterdag
Om half zes de eerste druppels gehad in Vlissingen. Nu niks meer....wel veel bewolking
We moeten gewoon afwachten tot het moment dat er in onze eigen regio flinke buien ontstaan, of we moeten hopen op een MCS vanuit frankrijk op belgie.
Ik heb alleen geen chasemogelijkheden vanuit Deventer nu.... En ik heb wel een statiefje bij maar dat is een ministatiefje. Dat word heel lastig met een dakraam whahahaha.
Heb familie in drenthe en daar is het zeker drama!
Heeft eerst bij arnhem gewoond was vaak spectakel hagel veel onweer groene luchten etc.
maar nogmaals west niet best!
Ik heb alleen geen chasemogelijkheden vanuit Deventer nu.... En ik heb wel een statiefje bij maar dat is een ministatiefje. Dat word heel lastig met een dakraam whahahaha.
Stapels boeken met statiefje erop?
Nah lekker dan,....
De eerste 'vlaag' is al goes over getrokken met misschien 10 spettertjes en nog steeds reete benauwd pfff. Schiet niet op hier hoor,... en ik maar w88 in mijn zwembroek
Heeft eerst bij arnhem gewoond was vaak spectakel hagel veel onweer groene luchten etc.
maar nogmaals west niet best!
ik wil niet zegge maar het meeste zwaarste onweer komt vaak via deze kant (voorbeeld 25/26 mei)
dude,.... ik zie goes staan,... woon jij in een ander goes dan ik ?.
Ik hoor geen ene *****
Red Sky @ Night show us the lightRed Sky in the morning Sailors take warning.