Toch wel makkelijk die grote visbak hier voor de deur
Maar dan wel vaak ten oosten van breda !
(plaatje brom knmi) | Gewijzigd: 10 juli 2010, 17:44 uur, door Jo Capelle
http://knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachti...incie.php?pr=UT
Das mooi, begint het tenminste aietsepietse donker te worden.
Wordt het extra genieten
Ten Oosten van Breda,maar ten Westen van Breda nog steeds meer dan het Noord-Oosten van nederland.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Goed vertrouwen erin ook
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
mooie luchten, de regen komt er aan
Het ziet er daar nogal bewolkt uit.
Regen zie ik nog niet maar dat is misschien ook wat moeilijk waar te nemen via de webcam.
Het valt me wel op dat het erg rustig is op het strand. Op een dag als vandaag zou je toch aardig wat mensen verwachten.
Regen zie ik nog niet maar dat is misschien ook wat moeilijk waar te nemen via de webcam.
Het valt me wel op dat het erg rustig is op het strand. Op een dag als vandaag zou je toch aardig wat mensen verwachten.
Kwestie van de berichten in de gaten houden
Eerst maar eens zien of het hevig wordt
Zit daar wel een buitjes gebied... maar ik dacht dat tie weer minder actief werd??