ga zo door met deze website ik lees m best vaak. dus nu registreert nou ik ga verder met peentjes zweten whaha en hoop als alles goed ga wij ook hier ene beetje verkoeling mogen krijgen
Welkom hier
boven Belgie ontstaan nu dikkere wolken hopelijk ontstaan ze tot heftige onweersbuie.
moet haast wel want volgens de radio etc etc moeten die buien al eind van de middag vallen:P | Gewijzigd: 10 juli 2010, 15:26 uur, door tdv
Nieuws
Hitte leidt tot onweer
Zomerse weer houdt voorlopig aan
10 juli 2010 - Zaterdag is het opnieuw zeer warm met in het binnenland temperaturen rond 35 graden. Het zomerse weer houdt voorlopig aan. Later in de middag en avond ontstaan echter onweersbuien die tijdelijk verkoeling brengen en fiks kunnen zijn met lokaal wateroverlast, hagel en veel bliksem. Blijf de waarschuwingen volgen en houdt de lucht in de gaten!
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
zoo, net gezwommen, kijk ik op mijn weerstation staat er een donker wolkje met bliksem en ook de luchtvochtigheid knalt idd omhoog, is ook goed te zien hier doormiddel van snelle groei van stapelwolken
Zo ver weg dat kan toch haast niet ?
Meeste buiten gaan zometeen ontstaan boven het zuiden. Laat maar op!
Heel duitsland heeft code rood zag ik net ergens... | Gewijzigd: 10 juli 2010, 15:42 uur, door AddictedStar