Volgensmij had het KNMI het in de guidance over een mogelijk weeralarm in de nacht van maandag op dinsdag, maar ik kan me vergissen hoor
Ik denk in ieder geval dat een 'oranje' waarschuwing zeker op zijn plaats is.
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Ik heb nog een ouderwets weerstation hangen van mijn oma met daarop temperatuur , luchtvochtigheid en luchtdruk.
Bij luchtdruk staat "storm - veranderlijk - bestendig " .
Hij staat momenteel diep in STORM .
Nu maar hopen
Wellicht dat je in je profiel je locatie toevoegd zodat altijd duidelijk waar je vandaan komt. Is wel handig bij dit soort berichten
Ik denk in ieder geval dat een 'oranje' waarschuwing zeker op zijn plaats is.
Dat zeker
Karim had/heeft hem op High Risk..
Citaat van DL010, zaterdag 10 juli 2010, 14:39 uur Gedaan . Sorry locatie Rotterdam.
Keej, thanks De hoogbouw in Rotterdam kan wel wat hebben, al staat je weerstation nu op "storm"
De zwaluwen vliegen al weer laag, dus er komt zeker wat voor ons.
Hou mijn ogen vanavond open en wacht geduldig, positief af.
Ja ik heb ook last van die kleine beestjes die onweersbeestjes ofzo
En me hond s ook ni egt op z,n gemak
Hieboven: Die zitten bij de grens van italie duurt nog wel een tijd voordat die hier kome | Gewijzigd: 10 juli 2010, 14:54 uur, door Robin B
En me hond s ook ni egt op z,n gemak
Hieboven: Die zitten bij de grens van italie duurt nog wel een tijd voordat die hier kome
Mijn honden zijn erg vervelend, weten zelf niet waar ze het zoeken moeten.
De kat zit van lamlendigheid al de hele dag in de badkamer..
En erg nukkig want je hoeft maar dichterbij te komen of hij gaat blazen
Ja da's zeker, ik hoop dat er hier in zeeland flinke klappen gaan vallen. Vorige week/2 weken terug was het echt ballenweer!. Alleen aan de kust was het kassa maar inlands, bagger.
Dit ziet er wel goed uit
ga zo door met deze website ik lees m best vaak. dus nu registreert nou ik ga verder met peentjes zweten whaha en hoop als alles goed ga wij ook hier ene beetje verkoeling mogen krijgen