H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Ik denk dat de kansen hier wel goed liggen, beste mede-nijmegenaar.
en buienradar 24 geeft een behoorlijk bak water aan.
maar ik weet dat het niet te vertrouwen is maar om zo veel water aan te geven lijkt het mij wel logisch dat wij wel een druppie krijgen niet waar?
als het knmi er zo naast zit dan lijkt het mij geen goede zaak.
weather without storms is no weather at all.
Aldus KNMI
Zie het al helemaal voor me,gigantisch veel horizontale bliksem! Camera en Cam-corder liggen al klaar
Een bak met water is niet helemaal welkom,grond is droog en als er in ene veel valt blijft het erop liggen en zl je wateroverlast krijgen waar niemand op zit te wachten eigenlijk.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
De buienradar 24-uur vooruit begint nu het zwaarste onweer over het midden van het land te voorspellen, kan iemand mij vertellen hoe betrouwbaar deze is?
Niet
ps: dat is neerslag | Gewijzigd: 10 juli 2010, 12:46 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Het is een klein stukje, dus pak ik meestal de fiets en doe ik er misschien 10min over.
Nu weet ik niet of dit voor komende nacht wel zo'n goed idee is, gezien alle voorspellingen.
Is het misschien toch een goed idee om te vragen of mn pa even wil rijden??
Zou het dan toch eindelijk?
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Het is een klein stukje, dus pak ik meestal de fiets en doe ik er misschien 10min over.
Nu weet ik niet of dit voor komende nacht wel zo'n goed idee is, gezien alle voorspellingen.
Is het misschien toch een goed idee om te vragen of mn pa even wil rijden??
Eén blik op buienradar en je weet of je in 10 minuten droog overkomt of niet.
Let overigens wel, die 500 ontladingen/5 minuten is maar 25% kans he, dat is niet bijzonder groot, hoewel het voor een dergelijke heftigheid misschien toch hoog is
Idd dat wij maar het eerst worden voorzien van mooi onweersspektakel en een flink plens regenwater.
Laat maar komen | Gewijzigd: 10 juli 2010, 12:59 uur, door Kevintje