Da noem ik al een dikke bui hoor in midden Frankrijk !!
Onweer !!!
Live stream > http://www.livestream.com/robbelg
dat wel ja.. maar 24 uur voorruit weet ik niet echt of ik dat kan geloven
Het zou wel mooi zijn, maar gaat hier niet over Assen heen, misschien niet een schrammetje..
maar waar maar ik me druk om, het is ook leuk om onweer op afstand te zien kan prima vanuit zolder.
Zal zoiezo weer een timelapse maken van vandaag als er iets leuks komt
za 6:00
In de loop van de middag, maar vooral vanavond en vannacht buiencomplexen met kans op zwaar onweer, zware windstoten, hagel en wateroverlast.
Het is vandaag erg warm met lokaal temperaturen dicht tegen de 35 graden. Een storing, die op dit moment al buien boven Frankrijk veroorzaakt, trekt vanavond en vannacht over Nederland. Deze ontwikkeling veroorzaakt zwaar weer boven de lage landen. Wees op je hoede!!!
weeronline geeft die waarschuwing en het doet me aan 25/26 mei 2009 denken.
die heb ik dus momenteel ook niet!
shit, kan ik nog geef bliksem foto's maken voor de 1ste keer
ik wacht al sinds februari, maarja, elke keer als er onweer was, was ik weer niet thuis..
statief is momenteel bij Hama in Hoorn krijg een nieuwe
"De tropenhitte wordt vandaag bereikt bij flink wat zonneschijn maar later vanmiddag en vanavond gaat dat veranderen. Een ‘thermisch laag’ boven Frankrijk trekt naar ons land en veroorzaakt onweersbuien. Mede onder invloed van atmosferische processen op hoogte is het niet uitgesloten dat de buien heftig kunnen zijn: mogelijk komt het tot grootschalig ‘georganiseerd’ zwaar onweer met windstoten en hagel. Lokaal kan er meer dan 30 mm vallen. Zoals het zich nu laat aanzien trekken de buiencomplexen tussen 17 en 23 uur over Nederland. "
Jan visser.